19 maj 2016

Super spodenki i gazetka z Pepco ! :)



Ciesze się, że raz na wielki zdarza mi się zajrzeć na Vinted :) Akurat tym razem było to przydatne. Mianowicie na jakimś wątku natrafiłam własnie na te spodenki ! Dziewczyny pokazywały je w łupach i pisały, że schodzą jak bułeczki i ciężko je gdziekolwiek dostać. Od razu pobiegłam do mojego Pepco i co.... są ! I to w trzech rozmiarach, więc spokojnie mogę dobrać coś dla siebie.  Do tego producent daje nam je w dwóch kolorach- te co ja mam czyli ciemniejsze, ich było zdecydowanie mniej ! I brzoskwiniowe - jasne i ciężej je do czegoś dopasować :) Tutaj tego problemu raczej nie będzie 



Co mnie w nich urzekło ? Od dawna szukałam jakiś spodenek własnie z takimi frędzelkami. Są lekkie i zwiewne, idealne na lat (które swoją drogą, gdzie się podziewa?!) U mnie na pewno będą często noszone podczas lata :) Uwielbiam taki styl! 
Noi co najważniejsze oczywiście to ich cena. Zapłacimy za nie jedyne 19,99 - dziewczyny warto ! Lećcie i sprawdźcie czy są jeszcze u Was :) 

Przepraszam za zestawienie z fioletową bluzka, ale nie miałam siły już zmieniać ;)

Na koniec oczywiście aktualna GAZETKA
Jak widzicie te spodenki mamy już na okładce, więc daleko szukać nie trzeba :) 





19 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, że u mnie w mieście Pepco otwierają! Do tej pory do najbliższego sklepu miałam 25km :)
    A teraz będzie na miejscu :)
    Spodenki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to na pewno będziesz tam częstym gościem :D Według mnie sklep jest cudowny ! modny i tani, a to ważne :) Wszystkie rzeczy do domu w nim są przecudowne ! :)

      Usuń
  2. Super spodenki tylko szkoda, że oferta jest ważna do dzisiaj, bo może też bym sobie je kupiła, w końcu zbliża się lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie możesz iść do sklepu i po promocji i jeśli nie zostały wyprzedany to na pewno będą :) Ja też wybrałam się dzisiaj i zostało jeszcze jakieś 10 sztuk, więc i jutro pewnie będą ;)

      Usuń
  3. O, fajne galocie :D akurat na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki! gazetkę chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne te spodenki! Jutro lecę do Pepco!

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat nie dla mnie taki wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, sama się nad nimi zastanowię, bo akurat szukam czegoś na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) ja ostatnio kupiłam sobie w pepco takie granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne spodenki! Gdybym nie miała problemu z akceptacją swoich nóg to na pewno bym takie kupiła!

    OdpowiedzUsuń