5 maj 2016

Rozdanie z okazji 700 obserwujących ! :)



Przyszła pora na ...rozdanie z okazji 700 obserwatorów! Sama nie wierzę, że jest Was ze mną już aż tyle. Z tej okazji przygotowałam dla Was skromną niespodziankę, mam nadzieje, że chociaż trochę Was ona ucieszy. Poniżej i zasady, i regulamin i to co dla Was w nim przygotowałam :)
Sprawiłyście mi niezmierną radość jak wchodząc na stronę mogłam zobaczyć tak okrągła i szczęśliwą liczbę !


Co znajdziemy w paczuszce ? 
1.Mydełko Bułgarskie z gąbką Róża Damasceńska
2. Lovely Colour Wear nr.5 
3.Rimmel Extra Super Lash- tusz do rzęs
4.Lemax- lakier do paznokci w kolorze wiśni
5.Rimmel - czarna kredka do oczu 
6.Pędzelek do cieni 
7.Perfecta- Beauty Mask - maseczka na twarz, szyję i dekolt
8.Indigo - próbka perfum Girlfriend
9.Cała masa różniastych próbek ! 

Jak do rozdania zgłosi się aż 100 osób to dorzucę dla Was coś super ! :) 

REGULAMIN 
1. Rozdanie potrwa od 5 maja do 5 czerwca.
2.Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania i ogłoszę go w ciągu 7 dni.
3.Na e-maila z adresem osoby wygranej czekam na swojej poczcie 3 dni od ogłoszenia zwycięzcy.
4.Wysyłka tylko na terenie polski .
5.Pokrywam koszty wysyłki.
6.Blogi które są stworzone tylko pod rozdania będą od razu dyskwalifikowane.
7. Nagrodę wysyłam w ciągu 5 dni .
8.Aby wziąć udział w losowaniu należy spełnić warunki obowiązkowe oraz prawidłowo wypełnić formularz.
9.Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
10. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych
/Dz. U. z 2004 roku nr. 4, poz. 27 z późń. zm.

WARUNKI OBOWIĄZKOWE
1. Być publicznym obserwatorem bloga
2.Pod tym postem poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy.
3.Zgłoszenie nie może być anonimowe

GŁOSY DODATKOWE
1.Top Komentatorzy +1 los
2.Umieszczenie banneru w pasku bocznym +1 los
3.Zamieszczenie banneru w notce +1 los
4.Dodanie mojego bloga do blogrolla +1 los
5.Top Komentatorzy z dnia 5 czerwca +1 los

Na starcie +1 los mają już ! :) 


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
1.Obserwuje jako:
2.Jestem top gadułą:  nie/tak
3.Pasek boczny: nie/tak (link)
4.Notka: nie/tak (link)
5.Blogroll: nie/tak (link)
6. e-mail:


W razie niejasności piszcie ! :) 

67 komentarzy:

  1. Gratuluję! I przy okazji życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, 700 gratulacje :)

    1.Obserwuje jako: adorianna
    2.Jestem top gadułą: tak
    3.Pasek boczny: tak http://adorianna.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: adziula77@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuje jako: High By The Beach
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://crybb-x.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: agnieszka.piaseczna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuje jako: paulinowo
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: paulinaoni@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuje jako:Jasmine Vise
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorące gratulację, oby tak dalej!!
    Oooo wow, jestem Top gadułą, ale się szokłam :P Wezmę więc udział, co mi szkodzi :D
    1.Obserwuje jako: karolajn.el
    2.Jestem top gadułą: tak
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: bykarolajn.el@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuje jako: Edyta Ooo
    .
    .
    .
    6. e-mail: snowflower@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 700 obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuje jako: Chabrowa Czytelniczka
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuje jako: Izis Izabela
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: izisaboutcosmetics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Obserwuje jako: Żaneta Serocka
    2.Jestem top gadułą: tak
    3.Pasek boczny/ na dole bloga: http://www.babskikacik.pl/
    4. e-mail: cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuje jako: Aleksandra Anna
    2.Jestem top gadułą: tak
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: a.popiel.ap@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Obserwuje jako: Sylwia Bomba
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuje jako: Alicja Orzechowska
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://lightside-blog.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: alicja259@gmail.com

    Gratuluję tylu obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Obserwuje jako: beamye
    2.Jestem top gadułą: tak
    3.Pasek boczny: tak www.beamye.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: beamye97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuje jako: Serenitka B
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    6. e-mail: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuje jako: Mademoiselle Evelina
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak www.mademoiselleevelina.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: emyslinskaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: lili lala
    Jestem top gadułą: nie
    Pasek boczny: nie
    Notka: nie
    Blogroll: nie
    e-mail: karmelciaxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Obserwuje jako: xtina120
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje tylu obserwatorów:)
    1.Obserwuje jako:mebelina
    2.Jestem top gadułą: tak
    3.Pasek boczny:tak www.mebelinaa.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: mebelina@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Obserwuje jako: Klaudia M
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 Obserwuje jako : Patrycja
    2 Jestem top gadułą : NIE
    3 Pasek boczny tak link : http://patrycjaalicja.blogspot.com
    4 Notka: nie
    5 blogroll : nie
    6 e-mail : xddancegirlxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Obserwuje jako:Martyna Krzysztofik
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak -https://martinefashionandbeauty.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: takemewithyoux33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Obserwuje jako: Nata Lia
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: nataliadailyy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Obserwuje jako: Natalia Daily
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: nataliadailyy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Obserwuje jako: kanwuje czytam testuję
    2.Jestem top gadułą: nie:(
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://skinandtheacne.blogspot.com/
    6. e-mail: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Obserwuje jako:Jasmione Vise
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Obserwuje jako: Verierra
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak, http://verierra.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: verierra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Obserwuje jako: Rose Madame
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: rosemadameblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Obserwuje jako: Kasia Pasiut
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: pasiut16kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Obserwuje jako: nr147
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5. Blogroll: nie
    6. e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Obserwuje jako: Weronika Kulesza
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: weronika15000@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Obserwuje jako: Natalia J.
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: milenka1992@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Obserwuje jako: Marzycielka Patty
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6.E-mail: marzycielkapatt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Obserwuje jako: Dominika G.
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: domiczii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Mädchen aus dem All
    E-mail: madchenausdemall@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.Obserwuje jako: Ewka501
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Obserwuje jako: Sabina eM
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://123binka.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://123binka.blogspot.com/
    6. e-mail: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Obserwuje jako: Hamsterciara
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: klaudulciaq@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Obserwuje jako: Zaczarowanaa F. lub zaczarowanaa
    2.Jestem top gadułą: nie :(
    3.Pasek boczny: tak www.me-and-my-passions.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. 1.Obserwuje jako: Gosia Woźniak
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak ( http://body-hair-life.blogspot.com )
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: gosiawozniak1998@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Obserwuje jako: CassandraDeLune
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: veronie8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. 1.Obserwuje jako: Nadia
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. 1.Obserwuje jako: boou
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: boo_oo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. 1.Obserwuje jako: Świat Kosmetykoholiczki
    2.Jestem top gadułą: NIE
    3.Pasek boczny: Na dole bloga http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/
    4.Notka: NIE
    5.Blogroll: NIE
    6. e-mail: kosmetykoholiczka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 1.Obserwuje jako: Julia S
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie mam bloga
    4.Notka: nie mam bloga
    5.Blogroll: nie mam bloga
    6. e-mail: juliette109@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Obserwuje jako: Fu Zja
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: fejsfan00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuje jako: Turkuć R
    2. Jestem top gadułą: nie
    3. Pasek boczny: nie
    4. Notka: nie
    5. Blogroll: nie
    6. e-mail: stokrotucha1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Obserwuje jako: Kamila Kołodziejczak
    2. Jestem top gadułą: nie
    3. Pasek boczny: nie
    4. Notka: nie
    5. Blogroll: nie
    6. e-mail: wtrampkachdocelu@gmail.com

    Gratulację <3

    OdpowiedzUsuń
  53. 1.Obserwuje jako: Klasboom ek
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: taki34@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuje jako : Paulina Kałęka
    Jestem top gadułą : nie
    Pasek boczny : nie
    Notka : nie
    Blogroll : nie
    Email : malutka3141995@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 1.Obserwuje jako:Truskawkowy Świat
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. 1.Obserwuje jako: Kinga eMem
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: kindziorrrrr@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. 1.Obserwuje jako: swiaturody159
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://swiaturody159.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://swiaturody159.blogspot.com
    6. e-mail: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. 1.Obserwuje jako:Anna K
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://anaikosmetyki.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: anaikosmetyki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. 1.Obserwuje jako: Shannon Kelly
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny:http://lubieszpinak4444.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: lubieszpinak4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuje jako: dorota wysocka
    Jestem top gadułą: nie
    Pasek boczny: nie
    Notka: nie
    Blogroll: nie
    e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Były wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  62. Będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  63. Co z wynikami?

    OdpowiedzUsuń