6 maj 2016

Nowości w Lidlu :)

Dzisiaj przybywam do Was z nową gazetką od Lidla ! Jak widać w tym tygodniu będzie po polsku - czyli tak lubię najbardziej! 
Ciesze się, że wreszcie zawitało słońce, ja na weekend wyjeżdżam i mam nadzieję, że chociaż trochę z niego skorzystam ! Widać w sklepach też dało się we znaki i udało im się je wywołać ! 



Po pierwsze mamy różniaste piżamki, męskie i damskie (ja tylko te Wam prezentuje:)) które sami możemy sobie skomponować ! Jak dla mnie mega wygodne, bo czasami jakaś mi się podoba, a ma dodane długie spodnie, których ja osobiście nienawidzę ! 

Tutaj urzekły mnie te lampiony dekoracyjne i wiem ,że nie jedna z Was również je uwielbia ! :) 

Noi pora na lato ! (to chyba prawda, że już nie ma wiosny, prawda? )



Aaaaa mamy lato ! Chyba każda z nas marzy już o tym, żeby założyć taką letnią sukieneczkę na kostium i lecieć na plażę ! No przynajmniej mi się to marzy ! 


Coś Wam się stąd spodobało? Ja już wyczekuje na lato, a zdradzę Wam, że już wczoraj po raz pierwszy się opalałam ! Oby tego słońca było jeszcze, jeszcze więcej ! 

Przypominam również dziewczyny o moim rozdaniu, które znajdziecie w poprzednim wpisie! :) 



10 komentarzy:

  1. Lampiny jakie piękne!
    Chyba się skuszę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy kostium by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych kostiumów :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne spodnie i szorty oraz sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ostatnio spodobały w Lidlu szorty, ale nie kupiłam, bo nie miałam przy sobie tyle kasy. Mam nadzieję, że drapnę je po wypłacie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię lidla, szkoda, ze mam do niego trochę daleko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Choruję na ten piękny czarny kostium kąpielowy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam dziś gazetkę i te piżamki mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobały mi się te sukienki i bluzeczki. Zastaniawiam się nawet nad ich kupnem. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten laser wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń