18 maj 2016

Mój nowy sposób na szybki zarobek przez internet :)


Powiem Wam szczerze, że nie raz czytałam takie wątki, posty, wypowiedzi i nigdy nie spodziewałam się, że taki wpis powstanie na mojej stronie. Nie mniej jednak w ciągu tygodnia na pewnej stronie udało mi się uzbierać na pierwszą wypłatę (szok!), a po kolejnym tygodniu pieniążki rzeczywiście do mnie dotarły. Z postem czekałam do momentu aż wypłatę rzeczywiście zobaczę na swoim koncie tak, żebyście i Wy miały jakiekolwiek potwierdzenie autentyczności strony. Ja sama nie wierzyłam na początku, że ma to jakikolwiek sens, nie raz już rejestrowałam się na polskich stronach typu qassa, ankiety itp.... oczywiście coś tam dostałam. Po jakiś dwóch latach udało mi się na cokolwiek uzbierać na dwóch stronach - na jednej wciąż czekam na wypłatę, chyba już drugi miesiąc, na drugiej dostałam kupon do zalando i mam dzięki temu piękne czarne pończo. Tylko tyle po takim czasie. Ach, noi oczywiście qassa! Powiem Wam szczerze, że ja nie wyobrażam sobie tam uzbierać na cokolwiek ! Po tygodniu - zrezygnowałam ! Miałam chyba z 3 grosze :D  Tutaj sytuacja jest inna, a dlaczego?  Pierwsza podstawowa chyba zasada... nie jest to polska strona !
Do tego dodam, że zanim się zarejestrowałam sporo poczytałam, czy ma to jakikolwiek sens i zdecydowanie większość osób polecało :)
Nie przedłużając mowa tutaj o CLIXSENSE, czyli pierwszy portal na którym rzeczywiście cokolwiek udało mi się zarobić ;)



O co chodzi?
Na samym początku powiem Wam szczerze, że byłam bardzo negatywnie nastawiona i nie spodziewałam się totalnie NICZEGO nowego po tej stronie. Zalogowałam się poklikałam na reklamy i co ? Pierwszego i drugiego dnia zarobiłam jakieś 4 centy, postanowiłam jednak tak szybko się nie zrażać i w końcu na stronie posiedziałam trochę dłużej, poczytałam forum i takim oto cudem 3 dnia zarobiłam już 3 $ :)
Trzeba po prostu trochę posiedzieć i stronę "zrozumieć"

Krótka instrukcja obsługi ClixSense :)
A jak możemy zarobić ? Opcji jest kilka, pierwsza i chyba podstawowa to klikanie w reklamy, które najdziemy w zakładce  VIEW ADS - klikamy w dostępne dla nas reklamy i przenosi nas na inną stronę, gdzie musimy kliknąć w obrazek z kotem i odczekać kilka sekund w zależności od wymogu reklamodawcy :)
Następnie mamy SURVEYS czyli ankiety - tutaj zdecydowanie możemy zarobić najwięcej :) Macie tam trzy okienka, najlepiej jest w nie poklikać, bo wtedy, albo przeniesie nas do jakiejś ankiety, albo po prostu pokażę, że na razie nic nie mają. Czasami ankiety pojawiają się też w powiadomieniach- zarobek zazwyczaj 0,5-1,5 $ ,a dziennie potrafię być i 3 :)
Dalej mamy okienko OFFERS. Tam są różne zakładki z sumą jakąś możemy zdobyć od zleceniodawców. Musicie najlepiej sami sobie poklikać i zobaczyć co i jak :) Macie tam też różne ankiety (po kliknięciu w nie przenosi warto sprawdzić raz-dwa dziennie) mamy różne gry, filmiki do oglądania itp :)
Dalej zakładka TASK. Tą mi było najtrudniej zrozumieć ! Krótko mówiąc są tutaj różne zadanka, które pokazują się sporadycznie i trzeba w nie wtedy kliknąć. Wiem tylko tyle, że mamy tutaj różne poziomy. Zaczynamy oczywiście z poziomu 0 i tutaj niestety jest tego bardzo mało.... trzeba chyba wykonać 100 tasków, żeby wejść na poziom wyżej i z tego co widziałam zajmuje to jakieś 4 miesiące, ale ja będę wytrwała :P  Później też można tutaj fajnie zarobić :)
Dalej CLIXGRID - czyli dziennie mamy na normalnym profilu 30 szans, żeby coś wygrać :) Mi się jeszcze nie udało :P
I z tych ważniejszych zakładek to by było na tyle :)

Noi na koniec to na co czekałam, żeby pokazać Wam post czyli potwierdzenie przelewu od firmy :)




I co ważne strona oczywiście jest po angielsku :) Jednak ankiety macie normalnie od polskich zleceniodawców. U mnie z angielskim słabiutko, ale z poruszaniem się na stronie nie mam już większego problemu :) Ważne tak jak mówiłam to trochę posiedzieć i nie zrażać się w pierwszych dniach :) 
I jak widać zarabienie w internecie też jest możliwe ;) 

CLIXSENSE
CLIXSENSE
CLIXSENSE




13 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę się z nią zapoznać :)
    Choć szczerze mówiąc jak teraz weszłam na stronkę to się przeraziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię w 100% ! Sama tak miałam na początku :) Ale tak jak mówię, jak masz chwilkę więcej czasu to warto posiedzieć i powolutku wszystko ogarnąć :) Potem tylko same korzyści z tego :) Ja już dzisiaj mam zarobione 2$ :)

      Usuń
  2. Wow, pierwszy raz słyszę :) A jak z fakturą? Wysyłają jakąś? Nie ma żadnego problemu by potem się z tym rozliczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz wiedzieć więcej to zapraszam na priv :)

      Usuń
  3. Ciekawy sposób, a szukam właśnie jakichś łatwych pomysłów na zarobek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa opcja. Przyznam, że już miałam dość klikania gdziekolwiek i już tylko czekam na wypłatę, żeby się uwolnić z reklam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ciekawa sprawa. :) Nigdy nie bawiłam się w takie zarabianie przez internet. :) Przelew idzie prosto na konto, bez zbędnych formalności?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapiszę stronkę i wolnej chwili zajrzę i sprawdzę o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa opcja, ale zastanawia mnie jak wygląda później rozliczenie się z takiego dodatkowego zarobku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety nie przekonuje, myślę, że bym się męczyła przy tym :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa strona, ale ten design rodem z zeszłego wieku mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń