23 maj 2016

Modnie z Biedronką i Lidlem !

Dzisiaj dwie gazetki, więc troszeczkę krócej. Mamy oczywiście Biedronkę i Lidla ! Zaczniemy może od tego pierwszego sklepu. Sporo ostatnio słyszałam o "hicie", który miał wejść do sprzedaży i czy przebije to nie małe kolejki , "bitwy" które już nie raz się tworzyły w tych supermarketach. To prawda czasami potrafią rzucić czymś super, co normalnie kosztuje jakieś 3-4x drożej co to było w tym przypadku ? 



Tak, tak mowa oczywiście tutaj o Crocsach. Jak wiadomo kilka lat temu zrobił one niezły szał i boom na nie był niesamowity. Cena jednak równie oszałamiająca. Jakieś 300 zł za parę tak naprawdę butów z którymi do ludzi rzadko kiedy wyjdziemy. Ja mam jakieś "podróbki", których było milion, kupione za jakieś 30 zł i mi one zdecydowanie wystarczają. I tak używam ich tylko i wyłącznie do wyjścia w ogródek. Ewentualnie brałam je czasami na wakacje i służyły mi tylko jak poruszałam się po ośrodku ;) Mnie one nie urzekają. Wersja dla dzieci jednak według mnie jest bardzo fajna. Wiadomo, że u dziecka z klapkami będzie ciężej, a te są idealne nawet na plażę, a do tego można je zaczepić, więc maluszek ich nie zgubi ;) 
Wy macie swoje ? 
Ciekawa jestem czy w ogóle jeszcze są w sklepie. 

W Biedronce mamy jeszcze bluzeczki widoczne na pierwszym zdjęciu. ja bardzo lubię wzory kwiatowe. I adidasy za 60 zł - na lato do polatania jak dla mnie bardzo fajne :) 


I teraz przechodzimy do drugiego sklepu. Tutaj jak zawsze mamy plażowo! Ja już nie mogę się doczekać jak założę sukienkę i udam się na plażę ! 

Tutaj urzekła mnie tunika na plażę, które kosztuje 22 zł. I oczywiście ta cudowna sukienka, którą ma na sobie modelka ! Patrzcie tylko, że ma siateczkę na plecach. Ja na pewno w środę polecę do Lidla i mam nadzieję, że jakimś cudem ją dostanę :P Trzymajcie kciuki :)


I na koniec mamy jeszcze gazetkę, którą Lidla przygotował specjalnie z okazji Dnia Dziecka. Mnie ona szczerze powiem, że mało interesuje, ale dla Was może będzie ciekawa, więc zapraszam do przejrzenia -> GAZETKA 


I na koniec szybciutko wszystkie linki :) 





8 komentarzy:

  1. Na pewno na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj w Lidlu widziałam świetne spodenki z wysokim stanem! Żałuję, że ich nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że u mnie nie ma Lidla. Ja mam swoje podróbki Crocksów , ale te są dosyć fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie brakuje teraz najbardziej letniego obuwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spodobała mi się bardzo ta sukienka na modelce :) Muszę kupić sobie właśnie kilka letnich ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nic nie zainteresowało :P

    OdpowiedzUsuń