3 maj 2016

Disqus? Proszę zagłosuj i zadecyduj czy ma on u mnie być ! :)

Pozwólcie, że dzisiaj tak szybko przybędę do Was z małą ankietą. Już od dawna zastanawiam się nad programem do oddawania komentarzy Disqus. Sama długo nie zakładałam tam konta, aż w końcu chcąc coś skomentować musiałam to zrobić ! Podoba mi się w nim to, że dostajemy powiadomienie na maila. Dzięki temu cały czas mogę śledzić jakiś wątek i widzę kiedy autorka mi odpowiedziała. Co Wy o nim myślicie?  Jak macie chwilkę to proszę odpowiedzcie mi na te kilka pytanek :) Będę Wam wdzięczna ! Od tej ankiety będzie zależało czy u mnie również pojawi się ten program :) 

16 komentarzy:

  1. Wypełniłam ankietę i jestem na tak. Jeśli jesteś ciekawa to pisałam post na ten temat u siebie. Obecnie komentuję bardzo rzadko, gdy ktoś nie ma Disqusa i mimo iż nie skreślam Bloggera to jednak wolę dostawać odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo lece w takim razie do Ciebie na bloga zobaczyć co o tym pisałaś :) Dziękuje za komentarz !

      Usuń
  2. Ja jakoś nie jestem za taką formą komentarzy, ale jeśli blog jest warty komentarza to jestem w stanie założyć konto. Fajnie że pytasz najpierw czytelników o zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też dla jakiegoś bloga założyłam tam w końcu konto :)

      Usuń
  3. Dlugo sie przed nim wzbramialam a teraz uwazam ze to najlepsze co moglam zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy i u mnie tak bedzie ! :)

      Usuń
  4. Również się ostatnio nad tym zastanawiałam :] Wszak jest to krok w przyszłość - zwłaszcza cieszy mnie w nim powiadamianie, gdy pojawi się odpowiedź na Twój komentarza :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to powiadamianie głównie mi chodzi :( Szkoda, że tutaj tego nie ma, a w końcu założenie tam konta to chwilka

      Usuń
  5. A proszę bardzo - wypełnione.
    U mnie Disqus się sprawdza.
    Jak pisałam - Disqus jest dla tych, którym zależy na jakości komentarzy i podtrzymaniu konwersacji z czytelnikami niż na ilości nabitych komciów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !
      Nom właśnie głównie dlatego i ja chciałabym po niego sięgnąć. Mam wrażenie, że wtedy o wiele łatwiej nawiązać jakąś rozmowę np. teraz ..... odpowiedziałam Ci na komentarz, a jak nie wrócisz na mojego bloga to nigdy się o tym nie dowiesz ;)

      Usuń
  6. Też mam Disqusa i początkowo zauważyłam, że utraciłam komentatorów, którzy posiadali konto na bloggerze, jednak Ci, którzy chcieli pisać komentarze to założyli konto i zostali :) Dzięki disqusowi można nawiązać trwałą konwersację pomiędzy czytelnikiem i autorem, bo powiadamianie czytelnika o udzielonej odpowiedzi jest bardzo miłe - szczególnie gdy komentujący zadaje pytanie i chce uzyskać na nie odpowiedź.. Zresztą każdy chce odzewu autora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie na tej konwersacji mi zależy. Jak odpowiem na czyiś komentarz to w 99% ta osoba nigdy się o tym nie dowie. Mało kto wraca do starych postów, bo najzwyczajniej nie pamiętamy co tam było i czy coś tam napisaliśmy. Chyba jednak będę się musiała przełamać i mimo małych sprzeciwów po niego sięgnąć :)

      Usuń
  7. hm Disqusa bym chciała założyć sama...

    OdpowiedzUsuń