15 maj 2016

BANGGOOD moja Wishlista :)


W tym tygodniu odezwała się do mnie pewna zagraniczna firma w ramach współpracy blogowej. Mowa tutaj o sklepie internetowym BANGGOOD. Od razu przejrzałam zawartość sklepu zastanawiając się czy znajdę tam coś dla siebie ? Odpowiedź nadeszła szybko! Oczywiście, że tak ! Pełno różnych cudowności, kosmetyki, ubrania, akcesoria, obuwie.... wszystko co potrzebne ;) Kilka rzeczy wybrałam i postanowiłam Wam pokazać. Podobają się Wam tak samo jak mi ? Byłybyście chętne je zamówić czy macie kompletnie odmienny gust do mojego? Zapraszam !
#banggood #banggood cloth #dress


Po pierwsze slipony! Ja mam już jedne i podczas lata sprawdzają się wyśmienicie. Moje są z innego materiału przez co bardzo szybko się brudzą te byłyby idealne ! 

Tutaj mamy kolejne buty. Tym razem są to urocze sandałki ! 


Skarpetki z kotkami ! Jestem w nich zakochana i do tego te świetne kolory :) 

Okulary w drewnie ! Ja od dawna o takich marze, są idealne :) 


Plażowa sukienka ! Jak dla mnie ten model jest mega uroczy i z miłą chęcią założyłabym go na plażę:) 


I na koniec w ramach zbliżającego się lata mamy KOSTIUM ! Śliczny :) Was też tak urzekł ? 


Co Wam się szczególnie podoba? 
Jeszcze raz zapraszam do sklepu ! 

8 komentarzy:

  1. fajny sklep, też robiłam już u nich zakupy ale nie wiedziałam że współpracują z blogerkami. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. plażowa sukienka super:) slipony zamówiłam sobie w tym roku - moje pierwsze - białe w czerwone, cienkie paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne rzeczy wybrałaś :) Slip On'y bardzo mi się podobają i właśnie czaję się na takie :D

    OdpowiedzUsuń