27 kwi 2016

Tesco? Tam też mamy kosmetyki i oczywiście ubrania!


Oj na pewno ta sieć głównie kojarzy nam się z zakupami spożywczymi, no i może czasami jeszcze z modą F&F, ale jak wiadomo mamy tutaj i kosmetyki ! Dzisiaj kilka moich propozycji, które warto kupić. Może któraś z Was ma po drodze Tesco i znajdzie coś dla siebie ? Ja akurat mam je bliżej niż Biedronkę, więc dla mnie jest to o wiele wygodniejsze :) 


Po pierwsze to co mamy wyżej. Ja z tej gromadki mam obecnie dwa kosmetyki. Jest to Mexx perfumy (te różowe), według mnie są bardzo ładne i idealne podczas dnia jak mamy ochotę na jakiś świeży prosty zapach :) I mam jeszcze żel do mycia Kamil z rabarbarem ! Piękny zapach :) Może któraś z Was już go miała? 


Po pierwsze... olej kokosowy! Nie wiem jak z jego całkowitym składem i jakością, ale myślę, że warto o nim poczytać w sieci, bo może któraś z nas już go miała? Na moich włosach niestety się nie sprawdza, ale na skórę to już zupełnie co innego! 
Dalej zaczynamy już z opalaniem. ja cały czas czekam na słońce, ale pierwszą opaleniznę mam już za sobą ;) Niestety nie Polską a iście Alpejską ! 
Młody jęczmień? Świetny i potwierdzony suplement! Ja mam akurat w proszku i czasami gdzieś go tam dorzucę. Jeśli jeszcze go nie używałyście to naprawdę warto sięgnąć. Szybko zobaczycie poprawę. 
Szampon Joanny też miała i u mnie sprawdził się całkiem fajnie. Prawdę mówiąc to taki zwyklaczek , ale na wyjazdy był bardzo fajny, bo ma małe opakowanie :)
I na koniec Wilkinson za 12 zł - ja po nie na pewno idę :P 

I z kosmetycznych to by było na tyle, a teraz krótki wstępik do mody, bo niestety Tesco w gazetce na razie nic więcej nam nie proponuje, ale mam nadzieję, że będzie tego więcej! 

Wy już obkupione w Rossmanie ? 
W Tesco też coś znajdziecie dla siebie ? 

Jak możecie to proszę o klikanie <3 





5 komentarzy:

  1. A mi jakoś ostatnio do Tesco nie po drodze :o(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Tesco rzadko kupuję. Zawsze drożej wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie za dużo jest ostatnio promocji ;) dobrze, że Tesco mam daleko ;)

    OdpowiedzUsuń