1 kwi 2016

Tasiemki na Baby Blue :)




Po tą tasiemkę już od dawna, dawna, dawna mam sięgnąć. Cały czas jednak sobie leży i czekan a swoją kolej. Ostatnio stałam się fanką zwykłych, jednokolorowych pazurków bez żadnych udziwnień. Nie mniej jednak postanowiłam coś z nią pokombinować :) 
Pokazywałam Wam ją już dawno, dzisiaj mani z jej użyciem. 
W moim baby blue jestem zakochana ! Przepraszam za widoczny odrost, ale hybrydę noszę już tydzień ! 
Wstążeczka, którą Wam pokazuje pochodzi ze sklepu BornPrettyStore  i możemy ją stosować na dwa sposoby. 

Po pierwsze tak jak widzicie tutaj, nakleić ją na lakier. Można ją również nakleić, potem zamalować paznokieć innym kolorek i odkleić. Dzięki temu powstaną nam paseczki z innego koloru ( tego bazowego) 
Jeśli będziecie jej używać tak jak ja to musicie pamiętać, żeby potem jeszcze pomalować paznokcie jakimś bezbarwnym lakierem. Klej nie jest dość mocny, ja wolałabym, żeby o wiele lepiej trzymał. Niestety szybko się odkleja po bokach i bez dodatkowego zabezpieczenia bardzo szybko Wam ona odpadnie. Możliwości macie mnóstwo ! Prosto, na skos, a może i jakieś wzorki? Pole do popisu bez ograniczeń :) Duży plus za to, że jest ona naprawdę bardzo cieniutka i delikatna :) 
Na pewno jeszcze ją użyje pod lakier, żeby stworzyć wzorki z jakimś innym kolorek, ale jak na dzisiaj nie miałam na to możliwości :)
Jak widzicie ja wybrałam jako kolorek czerń, są jeszcze inne, więc same zdecydujcie jaka u Was sprawdzi się najlepiej! :) A może już po nią sięgałyście? Pokażcie swoje mani z jej użyciem ! 



A gdzie ją dostaniemy? 
Kosztuje $1,26, więc naprawdę nie wiele :)

21 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na moją przesyłkę z allegro i tam tasiemki <3
    a mani bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tasiemka mnie nie oczarowała, ale za to lakier bazowy bardzo mi się podoba. Niezwykle wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lakier! Też mam podobną tasiemkę i też robiłam podobne zdobienie :) jednak sama na paznokciach słabo się trzyma, nawet z topem, wolę pomalować i oderwać, tym drugim sposobem :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te mani z tasiemkami, ale ja mam takie krótkie paznokcie, ze wszelkie wzory wyglądają po prostu dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby blue, to mój hit na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka mała tasiemka a sporo różnicy robi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieco :) uwielbiam tasiemki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt, a ten niebieski kolor jest boski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę też pomyśleć o zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pod lakier używam tasiemek i w takiej roli bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają te tasiemki na paznokciach <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt z tymi wstążeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie proste, a jaki ładny efekt!

    OdpowiedzUsuń