6 kwi 2016

Problem z kolanami- Lidl w tym tygodniu pomoże :)


Dzisiaj przybywam do Was z gazetką, która ukażę się w Lidlu w przyszłym tygodniu :) Oczywiście jest wiosenna ! Ja znalazłam kilka rzeczy dla siebie i to własnie to Wam dzisiaj pokażę. Co ważne zdarza Wam się mieć problemy z kolanami? Lidl w tym tygodniu może Wam w tym trochę pomóc :) 



Na początek oczywiście na sportowo. Akcesoria z tej kategorii jak wiadomo w Lidlu cieszą się przeogromną popularnością . Teraz mamy bluzki, bluzy, torby i spodnie :) Mnie najabrdziej ciekawią te ostatnie. Morsko wzorzyste leginsy są śliczne ! Ach i te miętowe bluzki za 19,99 ! Ja na pewno się na nie skuszę jeśli będę miała okazję :) Tego typu rzeczy na siłownię mam zdecydowanie za mało, jak wiadomo zawsze przyda się coś dodatkowego :) Torby kompletnie nie w moim stylu :( 



I tutaj coś o czym Wam już wspomniałam ! Macie problemy z kolanami? Mi niestety bardzo często się to zdarza. Wiele osób nie wie, że wszystko może być spowodowane napięciami w udzie, a dokładniej w paśmie biodrowo-piszczelowym. Wszystko brzmi może abstrakcyjnie, ale mi rollowanie przeogromnie pomaga !  Wystarczy wieczorem poświęcić na to około 5 minut i naprawdę od razu zauważam poprawę. Jak widzicie tutaj roller macie za 49 zł, więc nie jest to dużo. Ja swój kupiłam w Biedronce za około 30 złoty i nie żałuje ani złotówki, którą na niego wydawałam :) Warto spróbować a nic nie tracicie :) Gorzej na pewno nie będzie ! Uwierzcie mi, że taki roller to ratunek dla wszystkiego :P A po ciężkim dniu warto po niego sięgnąć:) 



Tutaj już przechodzimy do ogrodu ! Ja już nie mogę się doczekać kawy na świeżym powietrzu !  A do tego patrzcie jakie mamy książki ! Nic tylko brać się za czytanie i łapanie pierwszych promyków słońca :) 


KWIATY, KWIATY, KWIATY !  Ja kocham wszystkie :D A jako, że jest wiosna to mamy ich pełno dookoła :) 


I na koniec ... pościel ! :P Wrzucam Wam, bo ja sama potrzebuje nowej, więc może którejś z Was również się ona przyda :) 





9 komentarzy:

  1. Ciekawa gazetka :) też może pomyślę o jakiejś koszulce :) a spodnie bym kupiła gdyby były zwykłe długie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym chodziła na siłownię to na pewno kupiłabym pare rzeczy :D
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, ale akurat nic nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra oferta, muszę wybrać się do lidla po leginsy sportowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Super oferta, przydałyby mi się nowe leginsy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że ten sklep w końcu będzie u mnie! Nie mam sensu gdzieś jechać, bo na koniec dnia i tak nic nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te koszulki, chyba też się w jakąś zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog!!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń