29 kwi 2016

Neonowy Set od Indigo :)


Dzisiaj przychodzę do Was z mały Swatchem Neonowego Setu od marki Indigo. Ten komplecik otrzymałam na Meet Beauty i pokazywałam Wam go już w paczce od firmy.  Całość dodatkowo zapakowana jest w kartonikowe opakowanie, tutaj go jednak nie zobaczycie. 
Firma przygotowała dla 4 propozycje Setów, mamy jeszcze:
*set red
*set glitter
*set nude
W paczkach od firmy były różne propozycje, do mnie na samym początku trafiła ta czerwona. Ja jednak po ten kolor sięgam bardzo, bardzo rzadko i to tylko podczas zimy. Przemiła Pani wymieniła mi go własnie na te neonki. Nie wiem czy w paczkach był też glitter ser? Może któraś z Was go dostała, ja niestety u żadnej jeszcze go nie widziałam :)



Widzicie już jakie mamy kolorki! To co zadziwiło mnie i dziewczyny to nazwa tego setu. Ja słysząc słowo NEON widzę przed sobą odblaskową żółć, pomarańcz, zieleń.... tutaj te kolorki są jednak bardziej stonowane. Również macie takie wrażenie? A może Wam neony kojarzą się z takimi kolorami? 
Całość zamknięta jest w zwykłe, proste buteleczki ze srebrnymi nakrętkami, które jak widać łapią wszystko dookoła :P Przepraszam za ich stan na zdjęciu, ale naprawdę mega ciężko je wyczyścić ;) 


Tutaj widzicie nazwy kolorków. Może one nie były specjalnie tworzone pod jeden set, ale mnie od razu urzekły te dwie ostatnie nazwy. Żałuje, że wszystkie nie otrzymały takich pięknych imionek :) I tak mamy tutaj od lewej: neon pink, neon red, neon blue i smakowite tutti frutti oraz watermelon ! Jak są w secie to szkoda, że wszystkie nie mają takich smakowitych nazwy :) 
Co dziwne na stronie Indigo w kolorach neonowych widnieją tylko te trzy pierwsze, Tutti Frutti znalazłam w amarantach, a Watermelon`a nie znalazłam w żadnej kategorii :( 


Macie kolorek, który urzekł Was najbardziej? Ja od razu sięgnęłam po niebieski - jakoś tak miałam na niego ochotę. Potem skusiłam się na neon pink, bo na wzorniku zaprezentował się o wiele lepiej niż w buteleczce. Reszta również mnie kusi. Kolorki są iście wiosenne i teraz tylko na takie mam ochotę na pazurkach. Ciesze się, że trafił do mnie taki kolorowy set ! Następny kolorek po który na pewno sięgnę to Titti Frutii ! Uwielbiam takie troszeczkę zgaszone róże - jednak neonem to on dla mnie nie jest w ogóle ;) Czy tylko ja mam taką definicję słowa NEON, czy Wy również macie takie wrażenie? 
Czy polecam? O każdym lakierku napiszę Wam w oddzielnym poście i tam zobaczymy jak się one sprawdzają. Dzisiaj tylko taki ogólny zarys ogółu :) 


A jak to wygląda cenowo? 
Za cały set zapłacimy na stronie Indigo 49,00 zł. Przy takiej cenie za jeden lakier wychodzi nas niecałe 10 zł - osobiście myślę, że nie jest to wysoka cena. Gdzie możecie je dostać i obejrzeć? O TUTAJ :) 

22 komentarze:

  1. też trafiłam na ten set, te kolory są niesamowite, idealne na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale śliczne kolory! zazdroszczę tych cudenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, ależ piękne i soczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same kolorki :) Chociaż sama wolałabym set nude :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory, najbardziej podoba mi się niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejj śliczne są na tym wzorniku, muszę w końcu pomalować nimi paznokcie :] Jednak neony to dla mnie w żadnym wypadku nie są :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze, wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne :-) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafił mi się dokładnie ten sam set lakierów. Bardzo ładne kolorki i idealne na lato, chociaż nie wiem, czy będę używać, bo ostatnio cały czas noszę hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękności, ja z indigo zamówiłam sobie na początku roku primery oraz oliwki pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolor Watermelon. Ja dostałam set red, bardzo ładne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolory mają. Dla mnie zdecydowanie niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych wszystkich tylko tutti frutti mi się podoba. Zdecydowanie wolę nude i taki set (też po zamianie z czerwonego) przytargalam do domku <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za energetyczna mieszanka kolorystyczna! :) Ja dostałam zestaw czerwieni, jednak obecnie na moich pazurkach królują hybrydy i coraz rzadziej używam zwykłych lakierów.. Najbardziej podobała mi się wersja nude, cielistych lakierów, ale niestety na nie nie trafiłam. Paczka od Indigo zawładnęła sercami blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też wpadła czerwień :) I to samo mam z hybrydami :P Pomalowałam pazurki tymi ale tak brakowało mi hybryd, że już do nich wróciłam :P

      Usuń
  15. Najbardziej podoba mi się watermelon, ale obecnie rzadko kupuję klasyczne lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie z marką Indigo, który trwa jeszcze przez kilka dni na zBLOGowani.pl. Wystarczy wybrać kolor lata spośród nowej kolekcji Indigo sygnowanej przez Natalię Siwiec. Serdecznie zapraszamy do udziału :) KONKURS: http://zblogowani.pl/akcja/lato-w-kolorach-natalii-siwiec

    OdpowiedzUsuń