7 kwi 2016

Moja malinowa paczuszka od DressCloud ! :)


To już mój drugi wylicytowany SWOP z portalu DressCloud! Jak wiecie pierwszy, który Wam pokazywałam zobaczycie o TUTAJ :) Wtedy w moje łapki wpadły perfumy, peeling i kolczyki, a teraz do kompletu mamy to cudo :)
Ktoś nowy i nie wie o co chodzi na portalu? :) Dodajemy zdjecia, gramy w gry i dzięki kryształkom, które dostajemy od dziewczyn możemy licytować wymarzone SWOPY :) Do tego atmosfera jest tam przecudowna ! Kto się już zalogował to pewnie może potwierdzić, więc jak najserdeczniej zapraszam Was na DRESSCLOUD ! :) 
A co tym razem wpadło w moje łapki? 
Jak tylko zobaczyłam tego SWOPA w licytacjach to wiedziałam, że muszę o niego zawalczyć ! W końcu jest malinowy, a mój nick to z hiszpańskiego malina :) 
Dotarł do mnie w mega błyskawicznym tempie ( szedł tylko 1 dzień! ) i nie żałuje ani jednego kryształka, którego na niego wydałam :) Dobra, dobra, nie przedłużam, bo pewnie jesteście ciekawe cóż tam takiego jest? 




  • po pierwsze mamy tutaj mini perfumiki z Yves Rocher o zapachu oczywiście malin ! Są mega słodkie, i mają prześliczną fiolkę. Ja od dawna marzyłam o jakiś owockach na wiosnę, więc mam swoje własne ! 
  • dalej mamy wosk od YankeeCandle oczywiście też malinowy ! 
  • śliczna różowa bransoletka z motylkiem od Magnificat :)
  • i na koniec, dla mnie królowa SWOPA to olej z pestek malin !!!! Ja jak tylko kiedyś go gdzieś zobaczyłam to wiedziałam, że muszę go gdzieś dorwać i oto mam swój własny <3 Już zaczęłam go używać, więc niebawem spodziewajcie się recenzji. Ciekawe ? 

I takie oto cuda do mnie dotarły ! Wszystko oczywiście pięknie zapakowane, w Swop pachnący i uroczy <3 Chcecie wygrać swojego własnego ? 

25 komentarzy:

  1. Kurcze chyba sprawdze w końcu tą stronkę:d
    Super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy *-* Zarejestrowałam się i zobaczymy co mi z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. malinowe perfumy z z Yves Rocher na pewno są bardzo apetyczne. już sobie wyobrażam jak mężczyźni lecą do Ciebie jak pszczoły do miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowności <3 Właśnie przed chwilą założyłam sobie tę chmurkę dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o tym portalu, ale z tego co widzę fajna sprawa! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko takie urocze, prezentuje się naprawdę obłędnie! I ta cudna bransoletka! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka, olej z pestek malin uwielbiam, choć jego zapach nie jest zachęcający ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw marzenie *.* Kocham smaki zapach malin! Olejek miałam i działał świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj słodka paczuszka i na pewno mega pachnąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny swop, bardzo lubię dresscloud chociaż na początku nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna malinowa paczuszka, jestem ciekawa olejku z pestek malin!

    OdpowiedzUsuń