24 kwi 2016

Meet Beauty - Moja fotorelacja z tego cudownego dnia ! :)


Dziewczyny róbcie kawkę i siadajcie do tego przeogromnego tasiemca! Mam nadzieję, że któraś z Was wytrwa do końca, bo zapowiada się spora liczba zdjęć i kilka malutkich komentarzy. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę ! Niestety mistrzem fotorelacji to ja nie jestem, ale cokolwiek chce Wam powiedzieć i tak jak najszybciej póki emocje jeszcze nie opadły w 100%! Mowa oczywiście o wczorajszym wydarzeniu, czyli o drugiem edycji MEET BEAUTY w której miałam okazję i przyjemność uczestniczyć. Za słabe zdjęcia od razu przepraszam! Niestety byłam ubezpieczona tylko i wyłącznie w telefon, a do tego tyle się działo i miałam tyyyyyle toreb, że ciężko było mi nim pstrykać fotki. Musicie zrozumieć i wybaczyć ;) Cóż nie przedłużając, bo i tak będzie długo, kawka w dłoń i ruszamy ! 



Całą konferencja zaczęła się wczoraj na Stadionie Narodowym o godzinie 10 :) Wcześniej każda z nas miała możliwość zapisania się na warsztaty tematyczne trzech marek, które co nieco dla nas przygotowały. Jako, że niestety data zapisów padła na dzień gdy w Polsce mnie nie było, a liczba uczestników była ograniczona  z pomocą przybiegła mi Maleńka-bloguje z którą spędziłam ten dzień :) I tak oto chronologicznie wybrałyśmy się najpierw na warsztat makijażowy marki Lirene, który już widzicie na zdjęciu powyżej. 


Dla mnie bardzo ciekawy warsztat! Jako, że ja i makijaż to dwie oddzielne sprawy to co nieco się o nim dowiedziałam. Mowa była głównie o konturowaniu i rozświetlaniu twarzy. I tak oto jedna z nas na oczach reszty miała okazję być pomalowana przez specjalistkę w swoim fachu Panią Anię Orłowską. Dosłownie 20 minut i już mamy przed sobą kompletną zmianę ! Cały makijaż wykonany za pomocą trzech kosmetyków! Nowy podkład i dwie paletki - cudo ! 


Dalej mowa była o nowościach marki, które wchodzą w to lato. Od razu spodobał mi się podkład, który już wcześniej oglądałyśmy z Patrycją na stanowisku Lirene. Już wtedy stwierdziłam, że na pewno będę musiała go sobie sprawić, bo jest bardzo lekki, nie ma efektu maski, a co najważniejsze jego cena to niecałe 40 zł. ( uwaga, uwaga to cudo dostałam w paczce od Lirene i już nie mogę doczekać się testowania ! ) 


Z reszty nowinek marka proponuje nam utrwalacz do makijażu w formie mgiełki. Idealny do torebki podczas lata i jeszcze jeden podkład, który widzicie na zdjęciu poniżej :) 
Całe warsztaty przebiegły w bardzo miłej atmosferze, trochę się pośmiałyśmy, trochę dowiedziałyśmy, a 1,5 h minęło jak 15 minut ! 


Kolejne warsztaty na, które byłyśmy zapisane były marki Idigo. tych paznokciowych wiedziałam, że nie mogę ominąć i długo na nie wyczekiwałam. Wiem, że na pierwszej edycji Meet Beauty dziewczyny mówiły o paznokciach hybrydowych, a jak było tym razem? 


Teraz również jako modelka przydała się jedna z nas :)  Pokaz prowadziła (mam nadzieję, że się nie mylę!!!) Kasia i było to mega dużo fachowej wiedzy ! Po pierwsze poznałyśmy totalną nowość czyli manicure wykonany tylko przy pomocy masła shea ! Każda z nas była w szoku, że po czymś takim nasze pazurki przez tydzień błyszczą się bardziej niż po najlepiej nabłyszczającej odżywce. Ja już nie mogę się doczekać aż na spokojnie zdejmę hybrydy i wykonam go sobie w domu. Na pewno pokażę Wam efekty, bo są naprawdę niesamowite ! 
Do tego kilka słów o źle wykonanym manicurze hybrydowym. Dowiedziałam się naprawdę sporo i mam nadzieję, że teraz będzie szło mi o wiele lepiej :) 


I ostatni z warsztatów na jaki się wybrałyśmy był prowadzony przez markę Tołpa i dotyczył pielęgnacji, a przynajmniej tego miał dotyczyć. Marka kompletnie odbiegła od tematu przewodniego i więcej było tutaj o rozsądnych zakupach niż o samej pielęgnacji. Z całe trójki ten wykład ocenię najsłabiej. Spodziewałam się czegoś kompletnie innego. Chciałam co nieco więcej dowiedzieć się o firmie i własnie coś o pielęgnacji. Spodziewałam się kremów, balsamów , olejów, a dowiedziałam, się tego co wiem czyli, że nie potrafię robić zakupów :D 


A tutaj przed Wami sala z wystawcami. Wiadomo, było nas sporo, prawie 300 osób, więc nie mogło obyć się bez kolejek. My na szczęście z Patrycją tak wszystko poustawiałyśmy, że obeszło nas stanie w nich :D Z każdym z wystawców zamieniłyśmy kilka słów. Wiele się dowiedziałam ! Cudownie spotkać tyle osób z tą samą pasją ,które co widać kochają swoją pracę i od których bije tyle pozytywnej energii :) 


Na środku stały pufki. Organizatorki zadbały również o nas "czas wolny". Mogłyśmy spokojnie sobie na nich usiąść wypić kawę czy herbatę, która cały czas była do naszej dyspozycji :) 


Tutaj mam nadzieję, że cokolwiek na zdjęciach widać ! Przed nami na górze jest stoisko Eveline a na lewo w oddali widać Indigo.


Tutaj cudowne stanowisko Indigo na którym od rana były chyba największe kolejki! Te cudowne złote torby, która ma praktycznie każda na ramieniu są własnie od nich :) 
A stanowisko śliczne ! Kwiaty od razu mnie urzekły i zdecydowanie przykuwały uwagę :) Do tego jedna z dziewczyn robiła manicure, więc każda z nas mogła skorzystać :) 


Na zdjęciu niżej widać stanowisko Palmer`s. Ja firmę uwielbiam, a Panie były cudowne ! Zobaczyłam wszystkie nowości i już wiem, że jestem zakochana w ich nowym kokosowym masełku! Do tego z nowości wypuszczają właśnie na rynek szampony i odżywki do włosów. Ach i co najważniejsze nie miałam pojęcia, że są w Hebe ! W przyszłym tygodniu na pewno się tam wybieram :D 
A w oddali widać GlissKur tam miałyśmy przeprowadzone badanie skóry głowy i włosów. Świetna sprawa! Robiłam to sobie po raz pierwszy i biorę się za mocną regenerację moich włosów :) Kolejki niestety był tam spore, ale my poszłyśmy tam zaraz jako pierwsze, więc nas to obeszło ^^ 


Tutaj mamy stanowisko Lirene, gdzie mogłyśmy wypróbować nowy podkład No Mask i zapisać się do przyszłych testów :) 


I tutaj jeszcze mamy Golden Rose :) Wprowadzają teraz świetną nową serię do brwi ! Patrzcie uważnie :) 


Resztę firm przedstawię Wam bliżej jak stworzę kolejny post z produktami, które firmy ofiarowały nam do testowania :) Niżej tylko drobniutka zapowiedź tego co zobaczycie pewnie jeszcze w tym tygodniu, a przynajmniej takie mam plany ! 


Całość wypadła świetne ! Organizatorki jak najbardziej stanęły na wysokości zadania. Nie było żadnych opóźnień, nie było bałaganu. Do tego miałyśmy zapewniony obiad i ciepłe napoje przez calutki dzień. Minęło zdecydowanie za szybko ! Nim się obejrzałam z 10 zrobiła się 17 i pora była wracać do domu :( Mam nadzieję, że jeszcze to powtórzę i będę miała przyjemność być na kolejnych edycjach! Cudownie spotkać dookoła tyle osób z tą samą pasją i z tak ogromną ilością pozytywnej energii ! 
Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca ! Czekam na Wasze opinie :* 

55 komentarzy:

  1. Indigo ! jakie wspaniałe stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że bawiłas się świetnie :) fajna sprawa bardzo gdyby nie odległość to pewnie i ja bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spotkanie było rewelacyjne, organizatorzy postawili wysoko poprzeczkę :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że to był udany dzień! :)
    Bardzo żałuję, że musiałam zrezygnować niemal w ostatniej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na nastepnym uda Ci się być ! :)

      Usuń
  5. I moja różowa marynarka się załapała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mi szkoda, że mnie nie było, ale cóż... inne obowiązki też są ważne... :D na następne meet beauty już na pewno pojadę :D Świetna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To musiało byc super spotkanie, tyle blogerek, które znam i lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna relacja! Dodałam w moim poście odsyłacz do Ciebie :D Daj znać czy się zgadzasz, jak nie to zaraz usunę :D. Szkoda, że się nie spotkałyśmy. Ty wiesz jak wyglądam więc mam nadzieję, że na III Edycji mnie złapiesz :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) Bardzo mi miło za odsyłać :* Oj szkoda, szkoda, mam nadzieję, że na następnym uda nam się złapać i porozmawiać ! :)

      Usuń
  9. Musiało być extra! Świetna fotorelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem pod ogromnym wrażeniem konferencji. Ogarnąć taki tłum uczestniczek, prelegentów oraz sponsorów - mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłyśmy razem na dwóch pierwszych warsztatach! :) Ja na Lirene non stop się śmiałam, Ania jest normalną, równą babeczką. Świetna impreza, mnóstwo wspaniałych dziewczyn, oby do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo szkoda, że nie wiedziałam ! :( Oj tak wykłady były mega ! Dobrze, że odpuściłaś sobie Tołpę:P Mam nadzieje, że na następnym się złapiemy !

      Usuń
  12. Też jestem bardzo zadowolona, fajnie było spędzić sb w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa :D Szkoda, że Twoich fotek nie ma, no ale wiadomo - byłaś fotografem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. minęło zdecydowanie za szybko!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żałuję, że się nie zgłosiłam, ale może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten sam problem z robieniem zdjęć - ręce miałam zajęte noszeniem wielgachnych toreb :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie :P I nie wiadomo jak się zabrać ze wszystkim :P

      Usuń
  17. Chciałam tam być, ale niestety 18 lat kończę w lipcu i nie mogłam przez to wziąć udziału. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo ! Na następnym na szczęście już dasz radę ! :)

      Usuń
  18. Zgłosiłam się lecz niestety się nie dostałam no cóż może kolejnym razem :) Widzę że było extra! :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że mogłam Ci towarzyszyć i polecam się na przyszłość ;)
    Ale teraz widzę jakie z nas gapy, żadnego selfie nie mieć! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja polecam się na przyszłość ! Jeszcze czekają na nas warsztaty <3
      Hehe no dokładnie :D

      Usuń
    2. Racja racja :D Wczoraj już dostałam maila, że jeszcze mają miejsca, ale w Wawce już nie :p A do nas odezwą się w kolejnym mailu :]

      Usuń
    3. Taaaak widziałam i byłam ciekawa czy jest Warszawa! Uffff nam się udało :D

      Usuń
  20. Szkoda, że konferencja minęła tak szybko. Warsztaty Lirene były bardzo fajne, Anna Orłowska absolutnie mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również oczarowała :) Swietna i wesoła babka z cudownym podejściem :)

      Usuń
  21. Świetne wydarzenie, Lirene coś się mocno za siebie bierze, a manicure z masłem shea mnie mocno zaskoczyło i jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bierze się bierze :D Ja nigdy nie miałam od nich nic z kolorówki, więc podkład bardzo mnie ucieszył :)

      Usuń
  22. Było fantastycznie :) Te kilka godzin minęło stanowczo za szybko :) Ha ha nawet Ja się załapałam na zdjęcie u Ciebie na stanowisku z kosmetykami Lirene :p Mam nadzieję, że widzimy się za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Czas bardzo szybko leciał, widzę, że byłyśmy w tym samym czasie na panelach i na jednym chyba siedziałaś obok mnie, jak mnie obliczenia nie pomyliły ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Nie wiem czy o ten panel Ci chodzi, ale na pewno na Tolpie byłyśmy w jednej grupie :)

      Usuń
    2. Hej! Nie wiem czy o ten panel Ci chodzi, ale na pewno na Tolpie byłyśmy w jednej grupie :)

      Usuń
  24. Ale Wam zazdroszczę, musiało być super.

    OdpowiedzUsuń
  25. Było megaśnie ;) Ja chcę jeszcze raz! ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że też jesteś! :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo byłyśmy na tych samych warsztatach z Indigo i Lirene. Mignęłaś mi chyba przez chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak :) ja również Cię widziałam! :)

      Usuń