3 kwi 2016

Idzie wiosna ! Biedronka :)



Teraz chyba wszystkie sklepy wzięły się za ofertę wiosenną :) Mamy po pierwsze i kwiaty ( kocham wszystkie!) i pełno sportowej odzieży, ach noi podstawowo zaczął się sezon na rowery ! Przed nami, więc i odzież i różnego rodzaju akcesoria. Przed nami dzisiaj co oferuje nam Biedronka w obecnej gazetce. Mamy i sportowo i troszeczkę kulturalnie ;) 





Biedronka idzie w trekking, więc kompletnie nie w moją kategorię :) Wrzucę dla Was, może mamy tutaj jakąś fankę wspinaczki i spacerów ? Do tego bluzki z krótkim rękawem akurat u mnie sprawdzają się słabo. Po pierwsze jest mi w nich za ciepło przy treningu a po drugie rękawki ograniczają mi niestety ruchy. 



I tak jak mówiłam zaczyna się sezon na rower ! Ja swojego jeszcze nie wyjęłam i nie wyszykowałam, A Wy ? Już gotowe na wycieczki ? :) 
Ja fanką również nie jestem- czasami mi się zdarzy pojeździć, ale nie zbyt często :) Jak jest u Was ? 



W Biedronce mamy kolorowanki antystresowe !!! Jestem zachwycona i na pewno kupię tą z kotami !  Do tego książkę " Sposoby na zdrowy styl życia" Nie wiem co tam znajdę, ale mam nadzieję, że coś ciekawego. Z filmów zdziwił mnie SICARIO ! Ja byłam na nim na jesieni w kinie i bardzo Wam go polecam  :)   Reszty filmów nie widziałam (oprócz Wilka;)) , ale może któraś z Was może mi o nich coś powiedzieć? Warto po jakiś sięgnąć? A może któraś z książek jest warto uwagi?   Czekam na Wasze opinie ! 

13 komentarzy:

  1. Miałam z Biedronki jakieś ubrania sportowe, ale były z tak sztucznego poliestru, że nie dało się w tym chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zależy od kolekcji. trzeba zobaczyć jaki mają skład :) Ja mam jedną bluzkę i jest naprawdę super :)

      Usuń
  2. kolorowankę z kotami też bym przygarnęła :D a co do powyższych filmów to widziałam 'Iluzję' - całkiem fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie zabieram się za Iluzję i Sicario ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zerknę jutro na filmy, bo z książek nic mnie nie zainteresowało:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowanki <3 Ale na razie mam kilka w zapasie :) Jednak nie przyrzekam, że się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na te książki i filmy trzeba będzie zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że coś idealnego dla mojej siostry. :)
    ja roweru jeszcze nie posiadam zwiedzam Irlandię autobusem. :d

    http://byanezja.blogspot.ie/#

    OdpowiedzUsuń
  8. Z filmów polecam "Furię" - pierwszy wojenny film, który nie dość, że bardzo mnie poruszył, to dodatkowo z przejęcia nim kilkakrotnie zdarzyło mi się uronić łezkę :) Jedynie końcówka filmu jak dla mnie przegięta i nierealna, ale nic już więcej nie mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę nabyć zapięcie do roweru :]

    OdpowiedzUsuń