20 kwi 2016

Co ostatnio do mnie wpadło? Zamówienie z Goodies.pl !


Jeszcze przed wyjazdem szybciutko złożyłam zamówienie na stronie Goodies.pl I spodziewałam się gpo po powrocie, a przyszło do mnie dosłownie w błyskawicznym tempie ! Miałam je już na drugi dzień od złożenia zamówienia, więc ekspresowe tempo! Paczuszką mogłam się jeszcze pocieszyć przed swoim wyjazdem  :) 
A co wpadło do mojego koszyka? 
Po pierwsze od dawna czaiłam się na jakieś serduszko i mega się ucieszyłam jak zobaczyłam, że są one również na stronie Goodies.pl ! Tutaj akurat mamy rozświetlacz, ja wcześniej żadnego nie miałam, więc wreszcie postanowiłam go kupić :) Jest to Make up Revolution i kosztował mnie 25 zł- większa recenzja niebawem! 
Dalej oczywiście mamy woski! 
Po pierwsze postanowiłam sięgnąć po coś wiosennego od Kringle i tak oto mamy tutaj Cherry Blossom ! Jak na razie zdradzę tylko, że pachnie bardzo słodko ! 
Dalej już Yankee Candle i z nowej serii skusiłam się po Riviera Ecape i Simmer Peach, a, że ostatnio miałam próbkę różanego i od razu go pokochałam to wzięłam jeszcze Fresh Cut Rosses! 
Miałyście już coś z tych zakupów? Możecie coś o nich powiedzieć ?  :) 

21 komentarzy:

  1. Korcą mnie strasznie te serducha, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie nawyku używania rozświetlacza, więc pewnie by leżał na dnie koszyka, użyty kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się skusić na te woski Kringle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy:):):)
    Na pewno pięknie pachną.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie wiedziałam, że na Goddies są kosmetyki! Daj znać jak woski, bo nie znam tych Kringle..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, wszystko w takich świetnych pudrowych kolorach... Zapewne pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze zamówienie! :) Zwłaszcza rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także mam zamiar zaopatrzyć się w takie serducho:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zamówienie, bardzo polubiłam produkty Kringle candle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz uroczo się prezentuje! Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. serduszko z pewnością przetestuje w przyszłości :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlające serduszko prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze się czaiłam na to serduszko z MUR, ale jakoś jeszcze go nie zamówiłam;) daj znać jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również niedawno stałam się posiadaczką tego serduszka ale w złotym odcieniu, cudne jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tych zapachów, a na rozświetlacz sama się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie te serduszka, ale bardziej róże i bronzery niż rozswietlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszka MUR są piękne! Ostatnio nie robiłam zakupów online w drogeriach internetowych,ale przy najbliższej okazji sama planuję w końcu kupić jedno z nich:)

    OdpowiedzUsuń