22 kwi 2016

Biedronka od wczoraj !


A co od wczoraj mamy w Biedronce? Kilka nowości, które mi bardzo się spodobały -ciekawe tylko jak z ich jakością ? Pewnie słabo, ale jak za takie ceny to i tak myślę, że warto po coś sięgnąć.


Na początek bielizna! Ja mam z Biedronki tylko tą sportową i sprawuje się całkiem fajnie. Noszę ją bardzo często, piorę i wszystko jest dobrze. Nie wiem jak będzie ze zwykłą, ale przy takiej cenie chyba można zaryzykować :P

Obowiązkowa pozycja to te kolorowe skarpetki do balerin, albo tenisówek ! Arbuzy urzekł mnie w 100% i jutro lecę ich szukać. Mam nadzieję, że jeszcze będą !

Zwykłe proste koszulki, a do tego najzwyklejsze spodnie :) Mi się podoba.


Jak patrzę na tą Panią w sukience to marzę o opaleniźnie i lecie ! Oby nadeszło już niebawem, bo ja dzisiaj latam w zimowej kurtce i jest TRAGICZNIE ! Ciekawe kiedy przyjdzie do nas lato? Już chyba każdy za nim tęskni i go wyczekuje ! 
 




10 komentarzy:

  1. Fajne te koszulki :))) i skarpetki jakie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W Biedronce widze sporo fajnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupuje w biedronce ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba marynarka i spodnie, ale że nie ma ich jak przymierzyć, to sobie odpuszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, ale na żywo nic mnie do siebie nie przekonało.

    OdpowiedzUsuń