9 mar 2016

Przesyłka z Dresscloud prosto od Sephora ! :)



Chwaliłam się Wam ostatnio co udało mi się zdobyć z portalu Dresscloud na którym ostatnio spędzam caaaałe dnie :D Tą paczuszkę akurat dostałam dzięki Wam ! Za to, że wiele z Was zalogowało się z mojego linku. DZIĘKUJE ! <3 Jeśli Wy również chcecie dołączyć i dostawać kryształki za dodane zdjęcia, a potem wymieniać je na nagrody to oczywiście ZAPRASZAM :) 
A co tym razem trafiło do mnie ?
Punkty zdobyte przez osoby, które dołączyły z naszego linku możemy wymieniać na kilka rzeczy. Ja akurat tym razem postawiłam na kartę podarunkową o kwocie 50 zł :) Doszła do mnie bardzo szybciutko ! 
Zobaczcie do tego jak ślicznie była zapakowana w magnetyczne opakowanie i bibułkę. Kartonik na pewno posłuży mi na jakieś kosmetyki :) 
Do tego w środku znalazłam trzy próbeczki. Po raz pierwszy zobaczyłam próbkę cieni do powiek ! Nie miałam pojęcia, że takowe w ogóle istnieją :D To własnie ona zainteresowała mnie najbardziej i na pewno pokażę Wam ją kiedyś bliżej :) Do tego mamy próbeczkę perfum Signorina i Si :) 





Ja kartę podarunkową już na coś wymieniłam! Ciekawe co nowego sobie sprawiłam? Paczuszka dzisiaj do mnie dotarła i zaczynam testowanie, ciekawe tylko cóż to jest... ;) 


Chcecie dołączyć ? Oczywiście zapraszam ! :) 


9 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że już komentowałam ten post :D. W ogóle ostatnio nie mogłam wejść na Twój blog, był tylko dla zaproszonych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana komentowałaś :* Ale post był tylko przez godzinę, potem był problem, więc dodałam jeszcze raz :)

      Usuń
    2. Ach, no widzisz :D Wszystko jasne :*

      Usuń
  2. Wcześniej również nie wiedziałam, że istnieją próbki cieni do powiek :)
    Jestem ciekawa na co wymieniłaś bon :D
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa kiedy nam pokażesz na co wymieniłaś kartę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sephora chyba się lubuje w takich próbkach cieni. Ja dawno, dawno temu miałam takie okrągłe i takie w paseczkach od nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się coś kojarzy, pamiętam siostra przynosiła :D

      Usuń
  5. No to teraz jestem ciekawa na co wymieniłaś kartę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, nie miałam takich próbek jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń