18 mar 2016

Paczka od Sephora ! :)

Jak wiecie ostatnio od DressCloud dostałam kupon do Sephora na kwotę 50 zł , byłyście ciekawe co za to zamówiłam dzisiaj zdradzam tą tajemnicę ! 
Kupon otrzymałam dzięki Waszym logowaniom i aktywności na stronie, więc przeogromnie za to DZIĘKUJE ! A nie przedłużając szybkie streszczenie malutkiej paczuszki :)

Po pierwsze od dawna zastanawiałam się nad czymś do makijażu brwi ! Kompletnie nie potrafię sobie z nimi poradzić. Są ciemnie, ale przerzedzone, nie to jednak jest największym ich problemem.... Tragicznie się układają ! Chętniej potraktowałabym je jak najmocniejszym sprayem do włosów i może wtedy jakoś by się trzymały ! :P To cudo od Sephory ma w sobie dwa cienie, wosk, szczoteczkę, pędzelek i pęsetę, noi oczywiście malutkie lusterko. Cena ? 59,90 zł - jak dla mnie za cały komplecik nie jest to dużo. Nic więcej jednak pisać nie będę, bo czeka na nią oddzielny post :)
Do tego tradycyjnie mamy do wyboru trzy próbeczki, ja wzięłam perfumy, krem i róż do policzków :)
Wszystko oczywiście zapakowane w cudowne magnetyczne pudełko do którego już poleciały woski :)
Chcecie też dostać kupon od Dresscloud? Logujcie się :) Już nie raz pisałam Wam o tym portalu na którym spędzam tyle czasu :P Może się tam spotkamy :)

A Wy jakich kosmetyków używacie na brwi ?

12 komentarzy:

  1. Koniecznie daj znać, jak się ten zestaw sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestawik! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. do brwi używam color tattoo, jest moim ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zamówienie, moje brwi ostatnio niestety też nie wyglądają idealnie i zbyt mocno rosną.

    OdpowiedzUsuń
  5. że tak zacytuję: no i fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje brwi też ostatnio żyją własnym życiem i trudno je ujarzmić...

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze ostatnio mam bzika na punkcie swoich brwi i z chęcią mogłabym przygarnąć taki zestaw :D

    OdpowiedzUsuń