25 mar 2016

Nowa miłość ! Baby blue od Bling :)


Powiem Wam szczerze, że lakieru do hybryd w kolorze baby blue szukałam rok ! Może niezbyt regularnie i od tak sobie, ale naprawdę nigdy nie było mi do niego po drodze  :)  Modna była mięta, którą obecnie w swojej ofercie mają chyba wszystkie firmy z lakierami. Z baby blue było słabo- często własnie te odcienie niepotrzebnie wpadały w zieleń przez co od razu musiałam je skreślić. Ten wpadł w moje łapki przez przypadek (zawsze tak jest jak czegoś wcześniej tak długo szukamy), a co najważniejsze w sklepie był OSTATNI ! Od razu widać jak wiele osób kocha ten kolorek i chce go mieć w swoich zbiorach. Mam nadzieję, że kolorek nie będzie przekłamany, bo musicie mi uwierzyć, że to prawdziwy błękit ! 



Miałyście już kiedyś lakiery od bling? Ja skusiłam się po nie po raz pierwszy. W sklepie miałam sięgnąć po jakieś inne, ale Pani powiedziała mi, że własnie miała ich dostawę, więc są wszystkie kolorki. W buteleczce mamy 10ml., jak dla mnie jest to nawet sporo. Cenowo ? SUPER ! Za taką buteleczkę zapłaciłam tylko 12 zł, więc musicie przyznać, że malutko. Co ważne buteleczka jest szklana, ja nie wyobrażam sobie hybryd w plastikach, a już się z tym niestety spotkałam ! 
Pędzelek, tutaj słabo go widać, ale jak dla mnie jest ok. Taki sobie zwykły. Szerokość akurat, mi nie sprawiał żadnych problemów przy malowaniu. 
A jak było z kryciem tego cuda ? 
Na jednej dłoni chciałam dwie warstwy i trochę grubiej - tutaj wyszło to o wiele słabiej. Z kciuka lakier delikatnie mi spłynął i zrobiła się taka  jakby "fałdka" . Niektóre paznokcie poprawiłam delikatniej trzecią warstwą, żeby wszystko było ładnie. Na drugiej nałożyłam trzy delikatne warstwy i efekt wyszedł o wiele lepszy ! Lakier bardzo ładnie pokrył wszystkie paznokcie, nie ma żadnych prześwitów i według mnie wyszło bardzo ładnie :) 
Trwałość według mnie również w dużej mierze zależy od lakieru, ja pomalowałam nim paznokcie dopiero wczoraj, więc nie będę się na razie wypowiadać w tej kwestii :) 
Czy polecam ? Jak najbardziej ! Ja na pewno sięgnę po inne kolorki, kupiłam trzy i niebawem zaprezentuje Wam kolejne dwa :) 12 zł ? To naprawdę malutko !  jedyne co to własnie konsystencja mogłaby być trochę gęstsza, ale może jeszcze się zmieni i przy następnym malowaniu będzie już z nim lepiej :) 



Używałyście lakierów tej firmy? Macie je w swoich zbiorach ? Pokażcie i podajcie linki jeśli publikowałyście ja na swoim blogu ! Jestem bardzo ciekawa innych kolorków ! 
A i co najważniejsze jest to numerek 17 ! :) 

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Blingi :) Kolorek naprawdę świetny, genialna pigmentacja :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękny - bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy osobiście :( Ale kolorek faktycznie cudny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdzieś na nią trafisz to bierz ! :*

      Usuń
  4. Cudowny kolor! Chciałabym te hybrydy gdzieś spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień świetny na wiosnę i lato :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny. I jakie pazurki same w sobie masz ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jeszcze tej firmy, ale ten kolor wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisze tylko tyle... magiczny! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, ale na na swoich paznokciach nie lubię kolorów takich jak niebieski, żółty i zielony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z zielonym i pomarańczowym :P

      Usuń
  10. Moja znajoma bardzo je lubi, ja słyszałam o tej firmie, ale nie używałam. Ale kolor ma bajera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny odcień błękitu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor przepiękny, i chociaż marzy mi się taki odcień to wiem, że źle bym się w nim czuła - taki dziwoląg ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory na pazurach :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor! Kiedyś ciągle na taki malowałam paznokcie :D

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędny! <3
    Miałam kiedyś podobny i wykorzystałam go w ekspresowym tempie :)
    Idealny na przywitanie wiosny :) U mnie króluje pastelowy róż, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swego czasu zamawialam hybrydy Bling na aliexpress. Pakowane są w 6ml szklane buteleczki i kosztują około dolara. Gdyby nie opakowanie, to nie odróżniłabym ich od Semilaca. A kolor baby blue idealny na coraz cieplejsze wiosenne dni:)

    OdpowiedzUsuń