28 mar 2016

Moje paczuchy z Dresscloud !


Pierwszą część moich Dresscloudowych paczuszek znajdziecie TUTAJ :) Te pokazuje Wam już dość późno, ale tak jakoś wyszło. Mamy tutaj głównie liściki od Kochanych Clouders ze względu na urodziny ! Czyli są aż ze stycznia:) O Dresscloud pisałam Wam już nie raz - portal na którym się logujemy i za zdjecia zdobywamy kryształki, które następnie licytujemy w SWOPACH. Ja teraz licytuje jednego , raczej nie uda się go wygrać, ale trudno :P Mam nadzieję, że w końcu trafie na jakiś mój wymarzony :D 
 Nie przedłużając liściki styczniowe przedstawiamy ! 
 Po pierwsze to co widzicie wyżej - przepiękna ręcznie zrobiona karteczka i maska od Marion. ja tej firmy jeszcze nic nie używałam, więc niebawem po nią sięgnę i na pewno zdam Wam relację czy warto !



 Tutaj przepiękna paczka, którą jak otworzyłam to zabrało mi mowę :P Wszystko było zapakowane w ten przepiękny biało czarny ananaskowy papier, a w środku skrywały się cuda ! Po pierwsze cudowna ręcznie robiona kartka ! 
Dalej mamy woski, żadnego z nich nie miałam a pachną tak cudownie, że całą koperta nimi pachniała jak ja otwierałam ! Dalej cudowna filcowa podkładka, która okazała się być idealna pod mój kominek ! Stawiam na niej moją sówkę i nie martwię się, że stanie się coś ze stołem. Jak macie taki problem to naprawdę warto taką nabyć :) I ostatnie cudeńko to ananaskowa torba na zakupy ! :) Towarzyszy mi zawsze w drodze do biblioteki :) 



 Tutaj prześliczna karteczka urodzinowa ! 



 Tutaj oczywiście też w ananasy ! Pewnie dziwi Was czemu ich tak dużo, ale przy zgłaszaniu się do akcji trzeba podać trzy słowa klucze :) Ja dałam ananas, biel i woski :) 
Jak widzicie mamy uroczą karteczkę , peeling do ciała, który uwielbiam i maseczkę do twarzy :) 



A tutaj już ostatnia paczka i nie jest ona urodzinowa :) Jednej Clouders kupiłam żel antybakteryjne w Bath and Body Works - jak wiadomo mamy tylko jeden sklep w Polsce :( i w zamian dostałam od niej tak przeuroczą paczuchę ! Te wszystkie serduszka, wstążeczki - CUDO ! :) DZIĘKUJE


Jak Wam się podobają moje paczuszki ? 
Jak wiecie i nie raz Was zachęcałam warto się tam zalogować ! Panuje cudowna babska atmosfera, a przy okazji możecie wygrać jakieś cuda, albo powymieniać się z dziewczynami listami <3 


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne paczuszki, muszę zajrzeć na tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie znałam tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ananasowa paczuszka bardzo fajna :) Wszystko naprawdę bardzo przemyślane :)
    Druga ma świetną zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś maseczkę z Marion z winogronem chyba i była całkiem dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jestem o ten post do tylu.
    Nie słyszałam o tym portalu. Muszę cos wiecej sie na jego temat dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pachną te peelingi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo bardzo podoba mi się taka akcja :D Listy i kartki to moja broszka :D Muszę poczytać więcej o tym portalu. Paczuchy dostałaś świetne, ananaski są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie zarejestrowałam się jeszcze na tej stronie, fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń