17 mar 2016

Meet Beauty - jestem i ja ! :)


Data 23 kwietnia była w moim kalendarzu zapisana już od dawna, od tak czysto retorycznie - od dzisiaj jednak mogę ją podkreślić jak najmocniejszym czerwonym pisakiem ! Od wczoraj wyczekiwałam na maila, uda się czy się nie uda? Bałam się, że jednak nie ma szans, żeby się tam dostać, a tutaj proszę bardzo ! Taka cudowna wiadomość na początek zapowiadającej się wiosny ! Jestem przeszczęśliwa i już nie mogę się doczekać tego dnia ! Mam nadzieję, że spotkam wiele z Was. Najbardziej jednak liczę, że uda mi się pójść z MaleńkaBloguje ! :) Krótko mówiąc wyczekuje na 23 kwietnia! 
Którą z Was również tam spotkam ? Meldować się !  :) 

21 komentarzy:

  1. Do stolicy mam akurat trochę więc nawet się nie zgłaszałam miło zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki:) a ja w tym roku zrezygnowałam :) za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dużo osób miało ten problem :(

      Usuń
  3. Gratuluję, u mnie niestety lista rezerwowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie zgłaszałam, termin mi nie odpowiadał :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! ;) Życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Ja lista rezerwowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie zgłaszałam :) miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się dostałam, ale raczej nie zajadę, będę wtedy w Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że się widzimy <3

    OdpowiedzUsuń