11 mar 2016

Jutro na sportowo w Lidlu ! :)



Od jutra moja ulubiona Lidlowa oferta, czyli na sportowo ! Znów wracają spodnie, buty, topy, a wszystko oczywiście w ciekawych cenach. Ja niestety jutro od rana pracuje, więc nie będę mogła się wybrać- potem już pewnie nie będzie co szukać. Może jednak którejś z Was uda się tam dotrzeć i coś upolować ! 
Po pierwsze bluzki ! Ja uwielbiam takie przylegające, bo o wiele wygodniej mi się w nich ćwiczy. Jak widzicie mamy psory wybór, a kosztują tylko 19,99 .



Tutaj dla tych co wolą ćwiczyć z rękawkami. Ja jak już mówiłam wybieram tą pierwszą opcję :) 
Dalej są leginsy ! I to spójrzcie na tą cenę...ja za swoje dałam ostatnio prawie 100 zł, a tutaj mamy za 35. Co fajnie nie są one zwykłe, czarne, ale mamy też różnokolorowe. Jak uda Wam się je upolować to dajcie znać ! 


Bluzy śiwetnie sprawdzaja się na początek treningu, do stretchingu, albo podczas biegania gdy temperatura za oknem spada :) 
Biustonosz sportowy ? Ich według mnie nigdy na dużo ! Ja niebieski już mam, więc nie będę powtarzała koloru  ;) 
Głośnik Bluetooth to mój totalny faworyt ! Sprawdzi się świetnie podczas letnich wyjazdów, ale pewnie szybko się rozejdzie :( 


SUPER ! Stąd chciałabym chyba wszystko :P 


I na koniec oczywiście nie mogło zabraknąć butów. Ja kiedyś kupiłam jedne na promocji w Biedronce i są ok. Czasami zdarza mi się je założyć, szczególnie gdy robię coś w plenerze i całkiem fajnie się sprawdzają. Myślę, że na początku buty za 300 zł nie są Wam potrzebne :) Potem jak juz przekonacie się do sportu to możecie sięgnąć po coś lepszego i z wyższej półki. A jeśli ćwiczycie regularnie to butów nigdy za wiele, a na każdych czuć dużą różnicę, więc myślę, że za tą cenę warto spróbować :) 

Klikając w zdjęcie zostaniecie przeniesione do strony z gazetką :)
A tutaj dam jeszcze raz ! 

Znalazłyście coś dla siebie? Planujecie coś kupić ? :) 
To już jutro ! 

14 komentarzy:

  1. Właśnie ostatnio widziałam tą gazetkę, ale nie potrzebuję nic z tych rzeczy :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy widziałam jakiś czas temu, ale czy się na coś skuszę to jeszcze nie wiem :), a zresztą mam na rano do pracy a później może już nie być tego co chcę :), albo brakować rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  3. znów oczywiście nigdzie u mnie blisko go nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lidlowe buty do ćwiczeń, mam 2 pary i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam w pobliżu Lidla ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie leginsy wpadły w oko i biustonosz.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, właśnie szukam jakiegoś sportowego stanika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa oferta, zgadzam się z Tobą, że na początek wystarczy coś tańszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde! idealnie dla mnie :) właśnie zaczynam ćwiczyć na poważnie i brakuje mi sporo rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię odzież sportową z Lidla, nuty tez mają wygodne :D Teraz na nic się nie skuszę, ale jak zrobi się cieplej przydadzą mi się nowe getry :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa oferta chociaż nie dla mnie - ja i sport to dwie rzeczy, które się z sobą nie łączą, bo co chwila jak chcę iść na jogę to okazuje się, że muszę pokonać korki w mieście, które są moją zmorą, ale pewnie dużo osób będzie chętnych na tę ofertę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W Lidlu można znaleźć prawdziwe perełki w dobrej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń