1 mar 2016

Halle Berry - Wild Essence :)

Te cuda pokazywałam Wam już w wygranym swopie ze strony Dresscloud.pl. SWOPA nie licytowałam dla nich - one miały być tylko malutkim dodatkiem, najbardziej spodobały mi się wtedy kolczyki. Wyszło w końcu tak, że to właśnie te perfumy stały się moim faworytem i numerem 1, a o kolczykach już dawno zapomniałam :D 


Marki przed dostaniem kompletnie nie znałam. Dziewczyny w komentarzach pisały, że mają jakieś zapachy od nich i są naprawdę ładne, więc stwierdziłam trudno, zaryzykuje. Wcześniej nigdy nie brałam żadnych zapachów w ciemno, więc ten jeden raz, tym bardziej, że za nie nie płaciłam postanowiłam spróbować ! 
W zapachu zakochałam się po pierwszym psiknięciu! Obecnie jest to mój numerek 1 :) Cały czas mam je przy sobie w torebce i strasznie ubolewam nad tym, że powoli już się kończą :( 
Co lepsze jak wiecie firmy wcześniej nie znałam a dwa tygodnie potem do stałam kolejny zestawik od mamy z firmy Halle Berry - tym razem różowy i również na pewno Wam je tutaj pokażę :) Tamte jednak nie urzekły mnie tak bardzo jak te. 
Co mam do powiedzenia o samym zapachu? 
Ach to chyba najtrudniejsza rzecz, którą przychodzi nam opisywać. Bo w sumie jak opisać zapach, który każda z nas odczuwa inaczej? Dla mnie są one mega kobiece. Pierwszy zapach, który nie jest słodki, a od razu przypadł mi do gustu :)  Jakie nuty w nich znajdziemy ? To co wymienia nam producent: piżmo, kwiat limony, czarna porzeczka, bergamotka, mandarynka, róża, kwiat bawełny, frezja, ambra, drewno sandałowe, paczula.
Czy są trwałe? Niestety nie bardzo, ale ja i tak cały czas się nimi psikam ;) 
Z tego co widzę mają one tragiczne opinie w internecie. Ja mogę im odjąć punkcik tylko za trwałość, a po za tym są moim numerem 1, więc kompletnie się z nimi nie zgadzam :D 

Może któraś z Was miała perfumy tej marki i może mi coś o nich opowiedzieć ? :) 

11 komentarzy:

  1. Nie znam zapachu ale opis zachęcający :D

    Pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sprawdzę jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Do końca marca są w promocji w Tesco (19,99zł). Mam je i też bardzo lubię. Co do trwałości... to zdjęcie przedstawia dezodorant perfumowany ( nie oszukujmy się, ale one nie grzeszą trwałością). Jeśli zaś chodzi o wodę perfumowaną, to ona jest już trwalsza. :-) Nie rozumiem tych negatywnych opinii. Zapach jest naprawdę dobry. Ani za słodki i duszący , ani zbyt świeży. Taki w sam raz. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo fajna cena ! U mnie w tesco jednak pewnie ich nie będzie, ale na pewno pójdę chociaż sprawdzić :)
      Z tego co wyczytałam w opiniach na necie to dużo dziewczyn piszę, że woda perfumowana własnie nie jest trwała i, że jest to strasznie delikatny zapach :(
      Ciesze się, że i komuś się on podoba ! :)

      Usuń
  4. Niestety nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię poznawać nowe zapachy, ciekawa jestem bardzo czy te by mi podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale chętnie bym powąchała przy okazji :) Muszę sobie wyrobić nawyk psikania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię większość zapachów Halle. Ten jest taki ok
    Obecnie choruję na CLOSER - uwiódł mnie jego UNISEX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jestem ciekawa co to za zapach !

      Usuń
  8. Nie widziałam go chyba jeszcze nigdzie ;) ale powąchałabym!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe połączenie owoców i kwiatów, nie wiem czy ten zapach by mi się spodobał . możliwe :)

    OdpowiedzUsuń