24 mar 2016

Chce pół gazetki Lidla !!!! :(


Szaleństwo !  Z tego co widzę teraz już co miesiąc możemy dostać w Lidlu czy Biedronce rzeczy sportowe ! Od razu widać nawet na przestrzeni roku jak wiele się zmieniło. Pamiętacie jak jeszcze niedawno szokiem było, że te sklepy wprowadziły do asortymentu takie rzeczy i to w tak niskich cenach? Teraz co miesiąc czy nawet co dwa tygodnie wychodzi gazetka, a tam oczywiście coś na siłownie czy na rower! Mnie to pozytywnie zaskakuje. Super, że może w końcu przestaniemy się "bić" p te rzeczy ;) Szkoda tylko, że szybciej zbankrutujemy ^^ 
Ta dostępna jest od przyszłego wtorku i po raz pierwszy wrzucę też rzeczy spożywcze, które warto nabyć ! 



Oczywiście po pierwsze zaczynamy sezon na rowery ! Wy już swój wyciągnęłyście? Mój termometr obecnie pokazuje 24 stopnie na słońcu ( oczywiście są pewnie ze 3 :P), ale warto już poczuć trochę wiosny ! Tutaj mamy i kurteczki i softshelle - męskie też są, ale ja skupie się na tej damskiej części ^^ 


Dalej spodnie ! Te niby są przeznaczone na rower, ale według mnie sprawdzą się i do biegania czy na siłownie. Sklep oferuje też bluzki na rower. Są z suwakiem pod szyją, ja takich nie lubię więc nie wrzucam :) 


Tutaj chwilka nie sportowa ! ( ale tylko chwilka:))  jestem zakochana w kolorze baby blue, więc ta tunika od razu mnie urzekła ! 


NARZUTKA !  Tutaj nazwana oczywiście marynarką. Dobrze nie widzę, ale wydaje mi się, że jest to materiał taki `ala zamsz. Ja nienawidziłam takiego materiały, ale przez ostatni boom na niego marzy mi się coś takiego  mieć :D Idealna na wiosnę! Szkoda tylko, że nie ma frędzelków ^^ :P 


Wracamy do sportu ! Tutaj siłowniano-fitnessowa kolekcja :) Kolor brzoskwinki jest mega cudowny ! Chciałabym stąd wszystko, ale wiadomo jak to wyjdzie :( Moze chociaż na te szorty się skuszę, bo potrzebuje czegoś luźniejszego do biegania :) 


Buty ! Jak to zawsze bywa :) Już raz mówiłam - mam jedne tańsze z Biedry i naprawdę czasami się przydają :) Nie uważam, żeby był dużo gorsze, a jeśli zaczynacie to jak najbardziej nie ma sensu wydawać 300 zł na buty, których tak naprawdę nie wiadomo czy użyjecie ;) 


I tak jak mówiłam jest i coś spożywczego ! 
Tutaj oczywiście polecam Jagody Goji i nasiona Chia ! Ja używam tych samych nasion Chia i kupuje je po co około 10-11 zł, więc jak widzicie warto ! Wrzucam je sobie do szklaneczki, zalewam mlekiem i odstawiam na noc :) Rano dorzucam jogurt, jakieś owoce czy dżem i jest cudowne śniadanie ! Szybko i bez porannego męczenia się :) 


Tutaj oczywiście chodzi mi o napój kokosowy ! Będzie idealny do zalania nasion Chia o których wspomniałam Wam wyżej. ja cały czas planuje właśnie coś takiego wypróbować, więc na pewno się na niego skuszę :)  Nie wiem jak smakuje, więc nie będę go Wam polecać :P 


Noi tradycyjne masło orzechowe ! Ja za nim nie przepadam, ale wiem, że warto je kupić !  Świetne nawet jako zdrowa przekąska :) 

A cała GAZETKA oczywiście TUTAJ ! :) 
ZAPRASZAM :) 

4 komentarze:

  1. ja chyba się skuszę na zapas mleka kokosowego :P bo pewnie na nic innego się nie załapię :d

    OdpowiedzUsuń
  2. oo faktycznie tanio te nasiona chia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze taka fajna kurtka brązowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że u mnie powstanie ten Lidl!!

    OdpowiedzUsuń