19 mar 2016

Biedronka wiosennie !


Właśnie wchodzę sobie na stronę, a tam nowa gazetka Biedronki, i to jaka ! Jestem w szoku, że wprowadzą do swojej oferty aż tyle ubrań i akcesoriów z czego ponad połowa mi się podoba ! Spokojnie jakbym oczywiście miała fundusze na wszystkie to od razu bym po nie biegła :P Niestety tak dobrze być nie może, ale na kilka rzeczy na pewno się skuszę ! Na co ? O tym już za momencik !



Po pierwsze cudowna ramoneska i torba ! Dla mnie obie z tych rzeczy są po prostu idealne :D Ciekawa jestem jak będzie z jakością, ale torba w cenie 49 zł myślę, że będzie spoko. Ja spokojnie po nią pobiegnę i mam nadzieję, że jeszcze będzie :D 


Kolejna cudowna torba. Do tego jeansowe koszule o których marzę już od dawna :D Ach ! 


Dalej koszule w kratę i rurki! Chyba każda z nas po nie sięga :) 


Tutaj trochę bardziej na sportowo. Uwielbiam ubrania w takim marynarskim stylu :) 
Na torbę również zwróciłam od razu uwagę :) 

Dalej w gazetce już męsko :D Jak jesteście ciekawe to KLIK KLIK KLIK KLIK 

Na co od razu zwróciłyście uwagę ? Jest coś po co się wybierzecie ? 





20 komentarzy:

  1. Ja zwróciłam uwagę na te dżinsowe koszule, bo żadnej nie mam i w kratkę też nie. Pójdę więc po koszulę i po czarne jegginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem czy szybko się wyprzedają czy uda mi się coś upolować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie szybko :( Ale oby się udało !

      Usuń
  3. Mam taką turkusową ramoneskę :) Koszule są piękne, ale ja nienawidzę prasować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładne ubrania, ale raczej na nic się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gazetka wpadła mi w oko, jestem tylko ciekawa czy na żywo również co niektóre rzeczy będą mi się podobały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom czasami różnie z jakością :(

      Usuń
  6. bardzo spodobała mi się ta gazetka! ciekawe co ostatecznie skusi mnie w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic mi sie nie podoba, jeansowa koszule juz mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne rzeczy :) Koszule ładne i bluzki też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne rzeczy, choć na nic się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz lepsze te rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja co najwyżej się wybiorę do sh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez zwróciłam uwagę na ramoneskę i torebkę, są świetne;) Zamierzam im się przyjrzeć w sklepie, jeśli wogóle jeszcze będą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tej brązowej torby, ale w sumie to chyba nie będę kupowała, bo jedną w takim kolorze już mam m:]

    OdpowiedzUsuń