25 lut 2016

Ostatnie zakupy ! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi zakupami ! Zarówno tymi kosmetycznymi jak i trochę mniej :) Mam nadzieję, że wszystko przypadnie Wam do gustu tak bardzo jak i mi ! :) 
Po pierwsze moje cudeńka ! To własnie nimi chwalę się na samym początku. Poświąteczny przypływ gotówki sprawił, że wreszcie mogłam wybrać się do Bath and Body Works i sprawić sobie co tylko zechcę ! Mój wybór oczywiście padł na zestaw mgiełka z balsamem i żel antybakteryjny !  Mgiełki i balsamu wybrałam serię Sonoma Weekend Escape. Pachnie prześlicznie ! Jest bardzo energetyczna i świeże Podoba mi się w niej nutka brzoskwini :) Niestety cenowo nie pamiętam jak wypadły, wiem, jednak, że były na promocji (chyba po jakieś 20 zł taniej niż normalnie). Do tego żel antybakteryjny Pink Chiffon - dowiedziałam się, że wiele osób zaczynało od tego własnie zapachu :) Jego cena to 9,99 zł. I na koniec to już nie dla mnie tylko dla babci - kupiłam mydło do rąk PIANKOWE ! Oczywiście o zapachu malinek :) Jego cena to 19,99 :) 



Dalej to stare promocjie Rossmanowskie, czyli -50% na produkty do ust :) I tak oto w moje łapki wpadła pomadka Lovely ( kompletnie jednak nie jest to mój kolor :D ) Do tego wreszcie sprawiłam sobie dwie konturówki - moje pierwsze ! 
Mamy tutaj od Eveline i Wibo , ta pierwsza sprawuje się zdecydowanie lepiej :) Ładnie utrzymuje się n a ustach, ja używam jej jako normalnej szminki. Szkoda tylko, że tak mocno je wysuszają. No, ale coś kosztem czegoś :D 

Dalej już niekosmetycznie ! Mój prześliczny nowy kominek, który sprawiłam sobie za całe 9,99 w Lclercu ! Do teog był gratis ten olejek do palenia, ale ja i tak wolę woski :D Były jeszcze inne kolorki, ale ta lawenda najbardziej przypadła mi do gustu :) Jest cudowny ! 

Dalej mamy zimowe traperki, które teraz Deezee wystawiło jako wiosenne :D To prawda- ocieplane to one nie są kompletnie, ale grube skarpety dawały radę :D Zresztą o jakiej zimie my tutaj mówimy ? U mnie obecnie słońce i baaaaaaardzo cieplutko :) Zapłaciłam chyba za ni około 80 zł - kupowałam je podczas czarnego czwartku, więc była spora promocja :) 


Moja wyprzedażowa torebka ! Dłuuuugo szukałam jakiejś ładnej i eleganckiej tak, żeby wszystko mi zmieściła i w końcu taką znalazłam ! A gdzie ? W Orasyu ! Dałam za nią tylko 70 zł, a naprawdę było warto ! Jak dla mnie jest po prostu idealna :) Duża, pojemna ma dodatkowy pasek na ramię, a boki możemy spiąć :) Cudowny zakup :) 

Tutaj wymarzony kubeczko -łoik, który również chodził za mną dłuuugi czas. Kupiony również w Lclercu, ale nie pamiętam za ile :( Chyba coś około 8 zł, więc nie dużo. Miałam taki zamawiać przez internet, więc bardzo się ciesze, że udało mi się na niego trafić stacjonarnie i nie musiałam płacić za przesyłkę. Idealny do robienia deserków i śniadań z chia ! :) 

I na sam koniec moje kartonikowe sowy kupione w Auchan :) Też były bardzo tanie, chyba coś około 4-5 zł za karton :) Są bardzo duże i jak dla mnie prześliczne :) 


I jak Wam się podobają moje zakupy ? Jak widzicie sprawiłam sobie rzeczy na które czaiłam się już od dawna :D Mega się ciesze, że udało mi się je kupić :) 
Co u Was z nowości ? :) 

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości, szczególnie te z pierwszego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tego! i wszystko fajne :) też mam konturówki z Eveline i dla mnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kominek jaki śliczny! *.*
    Kartony z sowami też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana do konturówek polecam Ci kupić błyszczyk w słoiczku z KOBO bezbarwny, znajdziesz w Naturze. Wtedy śmiało możesz malować usta konturówką i na koniec nałożyć ten błyszczyk. Usta nie będą się wysuszały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje za radę ! :) Wydaję mi się, że nawet jakiś mam :) Muszę go tylko znaleźć :)

      Usuń
  5. Śliczna torebka ;) Bardzo lubię ich torebki, nieźle się trzymają i wśród modeli znajdę zawsze coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam konturówke z Wibo o chyba nawet ten sam odcień i bardzo lubię ;)
    Ja wlasnie wracam z łupami z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kubek jest super, sama mam ze słomką

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z nowościami słabo, ale te wiosenne traperki są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O muszę się wybrać do Lclerka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy :D, sama ostatnio kupiłam torebkę z orsaya :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt z Lovely dobrze mi znany i lubiany :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupów w BBW szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To teraz mamy takie same kominki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna opcja z tym spinaniem brzegów w torebce :D

    OdpowiedzUsuń