24 lut 2016

Ostatnie zakupy z Ali :)



Jak wiecie dość często ( oj za często!) zdarza mi się zamówić jakieś głupotki na Ali :) Zazwyczaj są to jakieś drobnostki, boje się wydać więcej na coś co tak naprawdę nie mam pewności jakie przyjdzie i czy w ogóle przyjdzie. Tak to jak zapłacę za coś jakieś grosze to nawet nie będzie mi szkoda jeśli coś będzie nie tak :) Dzisiaj przychodzę z kilkoma nowościami, które zawitały do mnie wciągu ostatniego miesiąca :) 
Na pierwszy ogień idą oczywiście tradycyjnie już obudowy na telefon ! ( czekam jeszcze na dwie, więc pojawią się w oddzielnym wpisie)
Pierwsza, miętowa kosztowała mnie zaledwie 1,16 $ i na pewno było warto ! Jest prześliczna i bardzo dobrej jakości. Jest gumowa, co według mnie jest o wiele lepsze niż plastik. Czasami trafiały się i takie obudowy. Nadruk jest bardzo dobrze wytłoczony przez co mam nadzieję, że w ogóle nie będzie się zmazywać :)  


Kolejna obudowa już była trochę droższa, wszystko przez to, że jest z klapką tak, żeby nie rysować telefonu :) Do wyboru miałam kilka kolorków, sięgnęłam po taki jaśniutki róż :) Naklejka naklejona przeze mnie ;) Na początku jej tutaj nie było. Cena również niska jak na taką obudowę - 2,20 $ :)


Tutaj mamy pierwsze naklejki, które zamówiłam, a zamawiam ich zdecydowanie najwięcej :D Mamy tytaj 4 prześliczne pliczki ! To co od razu mnie urzekło to to, że są one takie papierowe, a nie plastikowe ! A do tego mają rogi jak znaczki listowe ! Będą idealne do naklejania na kopertę jak będę do kogoś wysyłała list :) Cudowne ! 
Cena : 0,99$


Kolejne naklejeczki. Tutaj mamy aż 6 plików, drobnych foliowych naklejek. Kiedyś zamawiałam już podobne i bardzo dobrze się sprawdziły, więc stwierdziłam, że sięgnę po kolejne. Cena oczywiście bardzo niska ! 0,72 $ :) 

I na sam koniec taśmy, którymi jestem bardzo rozczarowana ! Ogólnie są prześliczne, ale kiedyś już zamawiałam takie i własnie dlatego, że tamte tak mnie urzekły postanowiłam zamówić po raz drugi. Liczyłam, że może coś się powtórzy, bo są one dobierane losowa, ale nie sądziłam, że tylko dwa będą różne ! I tak oto mam 8 powtórzonych tasiemek :( Trudno na pewno się przydadzą, ale liczyłam na jakieś nowinki :( 
Cena 0,90 $ :) 


A Wy zamawiacie coś na Ali ? Czy macie jakieś obawy? Wiem, że wiele osób boi się, że paczka nie dotrze, albo ma ogólnie problem z zamówieniem czegoś. W razie co piszcie ! :) 


19 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam ALie, często zamawiam, nawet w tej chwili składałam kolejne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikowałaś może na blogu swoje zamówienia ?:)

      Usuń
  2. fajne te obudowy :) mój telefon też potrzebuje ożywienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te zakupy :). Sama staram siebie namówić, by zamówić coś z tej strony, ale się boję :p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw ! Zacznij od najtańszych rzeczy to nie będzie straty :) Mi jak kilka rzeczy nie przyszło to założyłam spór i całe pieniążki wróciły na konto :)

      Usuń
  4. Świetne są taśmy :-) moge prosić o link do nich ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) http://www.aliexpress.com/item/Stylish-10pcs-set-Cute-Mixed-Colors-Hobby-Decorative-Crafting-Scrap-box-packed-paper-adhesive-masking-tape/1949473902.html

      Usuń
  5. Ja niedawno złożyłam sobie pierwsze zamówienie na Aliexpress :) Czekam jeszcze na paczkę, a zamówiłam sobie płaszcz wiosenny - na zdjęciach dodawanych przez kupujących był dobrze oceniany, więc mam nadzieję że będzie ok i w miarę szybko dojdzie, ale zobaczymy... :)
    Podobają mi się te naklejki jak na kopertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to ładny zakup :) Jestem ciekawa jaki będzie ! Daj znać jak tylko dotrze:)

      Usuń
  6. Ja jeszcze nic nie zamawiałam, bo zawsze jak mam wolny grosz, wydaje na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze tam nie zastanawiałam, jakoś się boję, chociaż dużo osób mówi, że to łatwe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamawiam mnostwo! Głównie pkytki i rzeczy do stempli, ale zdarza się też biżuterie albo jakieś ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zakupy, ja też tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No risk no fun :) Ja głównie zamawiam jakieś paznokciowe bzdetki i do tej pory wszystkie paczki przyszły. Z jakością wyszło różnie, ale z tym to akurat nigdy nic nie wiadomo, bez względu czy to ali czy allegro, czy też inne sklepy internetowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skusiałam się jeszcze na żadne zakupy tam, ale kto wie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tam nic nie zamawiałam, ale bardzo ładne obudowy mają :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o zakupy z ali, ebay to w moim przypadku nie zdarzyło się by coś do mnie nie dotarło( a robię je dość często), co jest dziwne to dwa razy zaginęła mi przesyłka z alegro i do mnie nie dotarła, a te z Chin zawsze w końcu docierają:)

    OdpowiedzUsuń