29 lut 2016

Cudowne urodzinowe listy :)


Dziewczyny jakiś czas temu wspominałam Wam o portalu na którym dosłownie - PRZEPADŁAM! Mowa oczywiście o DRESSCLOUD. Spędzam tam dosłownie całe dnie :)   Cała zabawa polega na wrzucaniu zdjęć (których my bloggerki mamy całą masę) i dostawaniu za nie kryształki, które potem możemy wymienić :) Licytujemy SWOPY - jak wiecie mi udało się już jeden wygrać :) Poza tym  dostałam stamtąd voucher za 50 zł do BlinkShopu i do Sephory ! <3 Poza oczywiście całą ideologią z kryształkami portal to całe grono cudownych babeczek . I tak oto rozmawiamy sobie i wymyślamy różne akcje ! Ta tutaj to urodzinowa. Dziewczyny zasypały mnie w styczniu kartkami ! Dzisiaj pokażę Wam tylko 4 - kolejna ich część w następnym poście :) 


Wyżej mamy śliczna ręcznie robioną karteczkę, która do mnie dotarła :) Urocza ! 


Tutaj mamy przecudowną karteczkę ! Jestem nią zachwycona,a osoba, którą mi ją podarowała musiała włożyć w nią mnóstwo pracy ! Do tego jest oczywiście z moim ulubionym motywem - ananasa <3 
Do tego dostałam ręcznie robionego z modeliny ananasa, serduszkowe mydełko, kawałek wosku do wypróbowania i serduszkową naklejkę :) CUDA ! 


Kolejna prześliczna karteczka ! Do niej dorzucony był zapach, który już wisi w mojej szafie i jest prześliczny :) Herbatka na umilenie tych zimnych wieczorów i koraliki do zdobienia paznokci ! :) 


I ostatnia paczuszka, którą chce Wam dzisiaj pokazać to uroczy różowy podarunek ! Mamy tutaj kolczyki, coś słodkiego i całą masę wosków do wypróbowania ! Ja już sięgnęłam po dwa stąd i już wiem, że jestem fanką zapachu lilij i na pewno będę musiała go gdzieś zakupić :D 



I co , śliczne ? Ja cały czas się nimi zachwycam mimo tego, że doszły do mnie miesiąc temu :) 
Dziewczyny są przekochane ! Kolejną porcję listów, które dostałam pokażę Wam w następnym poście, ale uwierzcie mi, nigdy listonosz nie przynosił mi aż tylu podarunków :P Cudowne uczucie :) 
Jeśli chcecie dołączyć to oczywiście Was zapraszam ! :) 
Będzie mi miło jeśli zalogujecie się z mojego linku :) 
Buziaki :) 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam dresscloud, ale jakoś zawsze omijałam tę akcję, a teraz widzę, że mija mnie dużo fajnych wydarzeń i akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że portal nie jest mi znany, kartki super!

    OdpowiedzUsuń