28 lut 2016

Cuda z Pepco !

Dzisiaj przychodzę do Was z cudami, które udało mi się znaleźć w obecnej gazetce w Pepco. Może jeszcze ich nie widziałyście, a mnie sporo rzeczy urzekło, więc przyszłam, żeby Wam je pokazać :) 



2
Po pierwsze rzeczy do domu ! Wsystko na tej stronie od razu mnie urzekło i skojarzyło mi się z produktami z Ikei :)  Lampioniki, wazony, poduszki - mi pasowałoby wszystko ! Rzeczy są przecudowne i na pewno będą odpowiednie do większości wnętrz :) 


https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-19-02-2016,18819/5/
Dalej troszeczkę bardziej kuchenne przedmioty. Mamy tutaj świetne słoje na różne artykuły. U mnie często się takie sprawdzają, a za 10 zł myślę, że warto je kupić . Co więcej taki słój może być świetnym pomysłem dla kogoś na prezent! Do środka możemy powrzucać różne rzeczy :) Dla chłopaka np. wypełnić go słodyczami, a dla przyjaciółki jakieś kosmetyczne artykuły typu lakiery itp. Sama chciałabym dostać taki słój ze wspaniałościami :) 


https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-19-02-2016,18819/3/
I tutaj mamy ubrania ! Rzeczy są bardzo tanie, więc od razu na nie spojrzałam. 
https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-19-02-2016,18819/3/
Tutaj urzekły mnie te torebki z frędzelkami. Właśnie kupiłam sobie buty na wiosnę z takimi, więc torebka będzie do nich bardzo pasować. Na pewno się po nią wybiorę, bo kosztuje tylko 30 zł :) A do tego ta cudowna szara narzutka i bandażowe spódniczki ! Od dawna mi się taka marzy :) 

Znalazłyście coś dla siebie? 
Ja widzę tutaj co najmniej 5 artykułów, które chciałabym mieć :D 


9 komentarzy:

  1. Wazony jakie piękne! I poduszki! O maaaamo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zaglądać do pepco, zawsze znajdę tam coś super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bym przygarnęła, z naciskiem na poduchy<3.
    Uwielbiam Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten sklep jeśli chodzi o dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tace i kubek z napisem hate mondays love fridays ;)
    Pepco ma śliczne rzeczy do domu *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Pepco! Mogłabym tam spędzić cały dzień !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Pepco i zdecydowanie mogłabym urządzić sporą część mieszkania właśnie ich produktami :)

    OdpowiedzUsuń