20 sty 2016

Kremik na dzień od Chantarelle ! :)



Wczoraj było o kremiku na noc, a dzisiaj druga część tego zgranego duetu czyli pielęgnacja na dzień ! :)
Jeśli któraś z Was chciałaby przeczytać co miałam do powiedzenia o kremie na noc to zapraszam o TUTAJ ! A dzisiaj bez zbędnego przeciągania od razu przejdziemy do rzeczy .



I tak samo jak ostatnio tak i dzisiaj zacznę od króciutkiego wstępu od producenta. Co on ma nam ciekawego do powiedzenia na temat tego kosmetyku ? 
ROYAL GLOW CLINIC 
Instant Beauty Day Cream SPF20 UVA/UVB
Rozświetlający, rewitalizujący krem na dzień o SPF20 UVA/UVB natychmiast poprawiający blask i wygładzenie skóry, z mikrosferycznym wypełniaczem zmarszczek i bogatym kompleksem witaminowym. Przeznaczony dla skóry bez blasku, zmęczonej, wiotkiej. Wskazaniem do aplikacji jest cera zmęczona na skutek zaburzeń snu i nadmiernego tempa życia. Idealny przed tzw. „wielkim wyjściem”. Daje efekt natychmiastowego głębokiego nawilżenia i wygładzenia mikrobruzd skóry. Poprawia sprężystość i owal konturu. Redukuje oznaki zmęczenia, rozjaśnia i tonizuje koloryt. Łagodzi objawy stanów zapalnych, koi i uspokaja. Skóra jest odczuwalnie miękka, aksamitna w dotyku, rozświetlona, pełna blasku.

SKŁADNIKI AKTYWNE
kompleks VITAMI, RonaMicroSphere, Easyfirm, Prolivin, Lactin, kwas hialuronowy 1MDa wielkocząsteczkowy, Hydro-Factor, ekstrakt z nagietka, Emblica, masło Shea, filtry UVA/UVB SPF20


Design oczywiście taki sam jak w przypadku kremu na noc, ponieważ oba kosmetyki należą do tej samej linii produktów czyli ROAYAL GLOW CLINIC.  Otrzymujemy kremik zamknięty w szklanym matowym słoiczku. Wygląd jak już wspomniałam wczoraj według mnie jest bardzo ekskluzywny.  Do tego kartonik oraz dodatkowe plastikowe zabezpieczenie do kremu, które widać na zdjęciu powyżej. Ja nigdy ich nie wyrzucam chociaż wiem, że niektóre z Was to robią. Według mnie krem jest wtedy lepiej zabezpieczony zarówno na codzień (dociera do niego mniej powietrza) jak i podczas podróży (nic nam się nie wyleje i nie pobrudzi). W środku kryje się 50ml produktu, który ma baaardzo długą ważność, więc nie musimy się obawiać, że nie zdążymy go zużyć do tego czasu. 
Na pewno już zauważyłyście, że krem na dzień ma inny kolor niż ten na noc. Wczoraj miałyśmy delikatny beż, a dzisiaj mamy biel/kość słoniową. Mnie kolor czasami ratuje podczas używania. Jako, że opakowania sa praktycznie takie same, różnią się tylko drobnym napisem to nie raz już bym je pomyliła ;) 
Konsystencja również jest minimalnie inna. Ten na dzień jest trochę delikatniejszy, bardziej kremowy. Zaś tego na noc konsystencja jest trochę bardziej zbita.  
Zapach? Według mnie jest identyczny, ale mam wrażenie, że krem na dzień pachnie trochę mocniej ?  Nie mniej jednak mi to kompletnie nie przeszkadza, ponieważ zapach jest bardzo subtelny i kobiecy :) Do tego bardzo dobrze utrzymuje się na twarzy. 
I co najważniejsze czyli działanie ! 
U mnie oba kremy sprawdzają się tak samo dobrze ! Co najważniejsze i co mi najbardziej odpowiada to to, że momentalnie się wchłaniają. Nie muszę czekać na nałożenie podkładu tylko bez obaw od razu mogę robić makijaż. Do teog cudownie nawilża cerę. Twarz zostawia elastyczną i delikatną. I co również jest dla mnie ważne to to, że krem nie ma wpływu na podkład. Ten po jego aplikacji nie roluje się.  Ach noi nie zapycha porów oraz nie powoduje żadnych podrażnień :) 


A gdzie możemy dostać krem ? 
Oczywiście na stronie u producenta, a dokładniej o tutaj
A już jutro recenzja peelingu ! :) 





7 komentarzy:

  1. wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o takiej firmie, ale fajnie, że krem dobrze nawilża i że można od razu nałożyć podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nigdy o tej firmie nie słyszałam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki ma skład? Chyba, ze gdzieś jest, a ja oślepłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda interesująco, jednak ciekawi mnie skład ;)

    OdpowiedzUsuń