25 gru 2015

Trzy ostatnie paczuszki :)

Dzisiaj w ten świąteczny dzień przychodzę do Was z moimi ostatnimi paczuszkami :) Mam nadzieję, że Święta mijają spokojnie, w rodzinnym gronie i, że Wasz Mikołaj był hojny? Pochwalcie się co dostałyście ! Już nie mogę doczekać się tych wszystkich postów z prezentami, które zawsze pojawiają się po świętach :) 
Wracając do tematu... będą aż bądź zaledwie trzy paczuszki , ale ja z każdej ciesze się tak samo mocno :) Do tego mam tutaj zupełnie nowe kosmetyki do przetestowania, więc tym bardziej moja radość jest podwójna. Ciekawe co do mnie ostatnio dotarło ? Zapraszam ! 


Po pierwsze kolejna paczuszka od firmy Farmapol ! Po Balsamie do paznokci i pomadkach Tissane otrzymałam : 
Produkty oczywiście już testuje i z obu jak na razie jestem bardzo zadowolona ! Oczywiście  dokładne recenzje pojawią się w oddzielnych postach :) Spodziewajcie się ich po moim powrocie z wyjazdu, mam nadzieję, że uda mi się to jeszcze zrobić w tym roku ;) 
A jeśli macie dziecko, któremu mogłybyście podarować ten balsamik to zdecydowanie .... ZRÓBCIE TO ! Ja już jak tylko go zobaczyłam to urzekło mnie to cudowne opakowanie ! W działaniu - również godny polecenia :)  Więcej już teraz nie zdradzę...

Kolejna paczuszka to oczywiście przesyłka ze sklepu BornPrettyStore. Z tych produktów jak na razie przetestowałam dwa. A mamy tutaj : 
*pyłek do paznokci
*tasiemka do zdobień
*lakier do stempli
*naklejki wodne
Naklejki i tasiemka jeszcze czekają na próbę, więc jak tylko po nie sięgnę to na pewno pojawi się tutaj recenzja :) 

I na samiutki koniec paczuszka od firmy Lagenko :)  Dostałam ją z okazji mojego święta ! W środku miałam aż dwie karteczki z życzeniami i odręcznie napisany list ! To się nazywa podejście do klienta :) Pomadka jest kolagenowa, cudownie się u mnie sprawdzi na wyjeździe, więc spodziewajcie się recenzje :) 

I to by było na tyle ! 
Chwalcie się co przyniósł Wam Mikołaj ! 


15 komentarzy:

  1. no no, poszczęściło Ci się! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia paczucha z balsamem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. nowość tisane też mam okazję testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. balsamik Tisane już jest na mojej liście zakupowej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo zaciekawił balsamik do ust i ta pomadka ochronna od Lagenko. Daj znać jak się u Ciebie spisują :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe nowości! Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, czym robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, czym różni się Tisane dla dzieci od tej zwykłej. :D

    OdpowiedzUsuń