21 gru 2015

Pierwszy wygrany SWOP ! :)



Dziewczyny jakiś czas temu wspominałam Wam o pewnej stronce, gdzie za wrzucanie zdjęć, lajkowanie i różne inne rzeczy zdobywamy kryształki, które potem możemy wymienić na nagrody :) Dzisiaj przybywam do Was z moim pierwszym wygranym SWOPEM, którego własnie "kupiłam" za te kryształki. Wiem, że wiele z Was zarejestrowało się wtedy z mojego linku i niektóre również dostały już swoje pierwsze SWOPY :) Mój jest świetny ! Mamy tutaj piling, perfumy, które pachną CUDOWNIE i śliczne delikatne kolczyki z którymi od początku się nie rozstaje :P 
Do tego jak widać karteczka, próbka, naklejka i mikołajkowa czekoladka ! Wszystko pięknie zapakowane i pachnące ! Mega ! 
Jeśli też chcecie wziąć się za zabawę  to podaje link :) Ten jest akurat do rejestracji pod moje konto i od razu powiem, że będę mieć za to punkty, które potem będę mogła na coś wymienić :) 
Stronka to oczywiście DRESSLINK :) 
Ja teraz spędzam tam całe dnie dlatego nie ma mnie kompletnie na blogu ^^ 
Naprawdę szczerze zachęcam ! DO tego mamy tam forum gdzie dziewczyny są miłe i pomocne ! :) Taka babska idealna część w internecie :P 

11 komentarzy:

  1. Fajna sprawa z takimi 'nagrodami' i wgl stroną - ale obawiam się, że za dużo czasu traciłabym na niej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratulacje ;) Myślałam kiedyś żeby się zarejestrować, bo z jednej strony to fajna sprawa, ale jak ktoś już wcześniej wspomniał, bałabym się że za bardzo by mnie wciągnęło i zaniedbałabym inne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega :) Też muszę w końcu coś wygrać haha

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja, świetna nagroda, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    CARA PENGOBATAN PENYAKIT
    OBAT HERBAL AMPUH
    CIRI-CIRI PENYAKIT
    PANTANGAN PENYAKIT
    GEJALA PENYAKIT

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie jestem zarejestrowana na tej stronie, nie bardzo ją ogarniam :P

    OdpowiedzUsuń