29 gru 2015

Dwa pierwsze produkty od Born Pretty Store :)

Ten mani już nosiłam dawno, dawno temu ! Długo mnie nie było, więc muszę nadrobić zaległości i powrzucać posty, które powinny pojawić się już jakiś czas temu, a jak widać dalej ich nie ma... Tak jak zapowiedziałam ostatnio na początku zrecenzujemy co trzeba ! :)  Zaczynam od BornPrettyStore, jak na razie z paczuszki 4 produktów użyłam dopiero dwóch i o tym jak się sprawdziły opowiem już za chwilkę :) Jak widzicie na pierwszy ogień poszedł pyłek do paznokci i lakier do stempli . Do dzieła ! 



Postawiłam na biel i hybyrydy. Stwierdziłam, że na niej najlepiej będzie mi odtworzyć stemple i będą najbardziej wyraźne. Obawy? I to jakie ! Nigdy nie robiłam stempli na hybrydę, przeczytałam wcześniej kilka Waszych postów na ten temat. Nie wiedziałam, że mam kłaść na top i potem jeszcze raz top i do lampy czy może na ostatnią warstwę koloru - po przemyciu czy przed? Skończyło się tak, że stemple kładłam na ostatnią warstwę koloru bez przemywania.  Miałam jeszcze jeden problem. Czy jak mi się nie uda to czy lakier ładnie zejdzie czy wszystko będę musiała robić od początku? To na szczęście mnie nie dotyczyło ! Stemple od razu odbiły się po prostu IDEALNIE ! I teraz strasznie żałuje, że wcześniej nie sięgnęłam po lakier do stempli . Już wtedy bez obaw mogłabym używać moich wszystkich, cudownych płytek, a tak to przez tyle czasu leżały zapomniane :( Na pewno zainwestuje w inne kolory, bo lakier jest świetny ! Jedyny problem jaki miałam to to, że potrzebowałam aż dwóch warstw topu. Po jednej i przemywaniu cleanerem zaczęły mi schodzić stemple, przez to na jednym ręku były one trochę słabsze :( Następnym razem już będę wiedziała jak się zachować :) 


Pyłek? Trochę mnie rozczarował bo myślałam, że będzie to syrenka :( Jak widać nie jest nią... Nie mniej jednak na pazurkach prezentuje się tak cukierkowo i pozytywnie. Szczególnie na tej bieli :) Na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę, a syrenkę kupię sobie gdzieś indziej :P W pudełeczku jest go naprawdę sporo ! Wystarczy mi na bardzo długo. Nakładałam oczywiście za pomocą pędzelka i nie sprawił mi większych problemów. 


Ile kosztują i gdzie dostaniemy te produkty? Oba są oczywiście ze sklepu BornPrettyStore
I tak oto: 
LAKIER 
Jeog cena to 4,79& - jak dla mnie jest ŚWIETNY ! 

PYŁEK 
Do wyboru mamy aż 4 kolorki, ja wzięłam ten najjaśniejszy. Cena to tylko 1,99$, więc myślę, że warto :) 



15 komentarzy:

  1. Stempelki bardzo efektownie się prezentują na paznokciach, fajnie że udało Ci się znaleźć idealny lakier do ich wykonywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani, czerń i biel zawsze wychodzi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne!!! :)
    ja mam pyłek i właśnie testuję efekt syrenki, póki co na mamie :D ale też nie jest aż taki 'syrenkowaty' jakbym się spodziewała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt ze stempelkami, mi niestety nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny ten pyłek! Super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy bardzo ładny :)

    Zapraszam byc-twoim-marzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń