21 lis 2015

Łup z Biedronki i paczka od BornPrettyStore :)


Dzisiaj będzie trochę chwalipięcko, a mianowicie przyszłam podzielić się z Wami moim ostatnim łupem z Biedronki oraz zawartością współpracowej paczuszki ze sklepu BornPrettyStore ! 
Czym się pochwalić chciałam z Biedronki już widzicie. U mnie w sklepie udało mi się dorwać sportowy stanik za całe... 10 zł ! Niestety zostały już tylko te i łososiowe, a najbardziej podobał mi się czarny. Co ciekawsze pojechałam do innej Biedronki, tam były wszystkie rodzaje, ale... w normalniej cenie ! Jestem ciekawa czemu tak jest, że gdzieś wyprzedają, a gdzie indziej cena wciąż wynosi 35 zł...



Na paczuszkę od BPS oczywiście tradycyjne czekałam całe wieki ! Już nawet sama zapomniałam co wybrałam tym razem:) 
Jak otworzyłam paczuszkę to znalazłam w niej : 

Udało już mi się przetestować pyłek i lakier. 
Z pyłkiem wyszło słabo i trochę się rozczarowałam, bo byłam przekonana, że będzie to syrenka :( Niestety nie jest. Lakierem za to jestem zachwycona ! Teraz żałuje, że wcześniej po niego nie sięgnęłam, bo stemple z nim to łatwizna ! Wyszły przepięknie i wszystko pokażę Wam dokładnie w oddzielnym poście :) 

20 komentarzy:

  1. Ciekawy ten biustonosz, cena niska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja paczka z BPS też ostatnio dotarła :) Tym razem wyjątkowo długo na nią czekałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczuszka z BPS. Czekam na stemple z użyciem lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam łososiowy i czarny biustonosz w rozmiarze XS. Szkoda że za duże :D Jestem teraz taka drobna że ciężko mi się ubrać :D I nie wiem czy się z tego cieszyć czy wręcz przeciwnie. Też kupiłam po 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko zależy od tego czy biedronka jest wyprzedażowa czy nie. Każde miasto ma swoją jedną wyprzedażową biedronkę

    OdpowiedzUsuń
  6. A co dopiero, jak ceny w biedronkach w miastach są wyższe od tych na wsi? Masakra ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam te biustonosze, jednak jakoś nie pokusiłam się o niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno już nie byłam w Biedronce , tak mi nie po drodze, ale przed świętami pewnie zajrzę ;) fajna paczuszka od bps ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się udało kupić w biedronce cztery fajne sportowe biustonosze, trzy na tej promocji i jeszcze jeden w poprzedniej akcji sportowej :D jestem zadowolona i używam ich bardzo często, chociaż przyznam, że rozmiarówka jest nieco zawyżona. Mam L i jest dobry a normalnie noszę XL. Więc dla bardzo drobnych dziewczyn nawet xs będzie za duże. Paczka od BPS super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja wspołpraca z BPS zakończyła się na 2 paczkach. Nie mniej jak sama zamawiam to paczuszka dociera w przeciągu 2 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio zmaówiłam lakier do stempli od BPS tyle że fioletowy i mam nadzieję, że również będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten stanik, u mnie był jeden mały bez kartonika, w innych zero śladu.....

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna zawartość paczki, pewnie wkrótce też coś u nich zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie zobaczę jak ten pyłek wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chce już zobaczyć lakier w akcji :D

    OdpowiedzUsuń