15 lis 2015

Paczki z Ali ! Czyli coś dla maniaczek Scrapbookingu ! :)


Od razu na wstępie może zacznę od tego, że tytuł może być troszeczkę mylny, ponieważ ja Scrapbookingiem nie zajmuje się w ogóle ! Za to uwielbiam podziwiać Wasze prace, w każdej widać wiele włożonego serca i oczywiście wysiłku. Tytuł jest taki, ponieważ chyba wszystkie z tych artykułów mogły by się do tego nadać :) U mnie służą one do ozdabiania kilku rzeczy ;) Są to np. zeszyty, albumy czy kalendarze. Wy lubicie takie akcesoria czy kompletnie po nie nie sięgacie? 
Wszystko jest oczywiście jak już w tytule widać z Aliexpress i mam nadzieję, że te rzeczy urzekną Was tak samo jak mnie ! 


Na początek zaczniemy od tej dziwnej rzeczy. Domyślacie się może co to jest? Ja jakby mi teraz pokazali to chyba nie miałabym pojęcia :) Mamy tutaj rogi do np. zdjęć ! Wystarczy je nakleić i dzięki nim możemy utworzyć album. Ja jestem trochę zła, bo zamówiłam dwa pliczki, a dostałam tylko jeden... już założyłam spór i mam nadzieję, że oddadzą mi pieniążki, albo doślą nowy, bo nie mogę teraz nic zrobić ze zdjęciami dopóki nie będę ich mieć :( Jest mnóstwo kolorów, ja akurat wybrała takie mieszane, bo były najweselsze :) 
CENA : 0,40 $ 

Tutaj mamy naklejki ! Jak widzicie jest to aż 6 takich różniastych pliczków , mamy różne obrazki, loga, napisy itp. Są dość małe, ale miałam podane wymiary, więc wiedziałam czego się spodziewać:) Mam nadzieję, że cokolwiek widać na tych miniaturkach :D 
CENA:  0,80 $ 


Tutaj chyba mój totalny hit, czyli kolorowe tasiemki :D Co najlepiej kupujemy ich 10, i są dobierane losowo ! Ja uwielbiam takie niespodzianki, do samego otwarcia paczki nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Bałam się, że przyjdą mi jakieś ciemne i brzydkie wzory. Niektóre osoby wrzucały zdjęcia swoich w feedbackach i nie podobały mi się, więc ryzyko było spore :P Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam jak je otworzyłam i na pewno zamówię jeszcze ze dwa opakowania ! Najbardziej zależało mi, żeby były kolorowe i było coś miłosnego - noi jest ! :D 
Od lewej mamy: czerwony wzorek, truskaweczki na białym tle, to niebieskie to sama nie wiem co to, ale widzę tam meduzę i jest napis gini rabbit :P , serduszka i napis LOVE, kolorowe nutki, kolorową kratkę, znów nutki, tym razem pięciolinia i napis music is my live, i trzy koniczynkowe :) Śliczne prawda ?  :) Nie wiem ile ich tak centymetrowo, ale raczej nie dużo :) 
CENA: 0,82 $ 

Tutaj mamy coś co znalazłam na jakiejś grupie i postanowiłam zamówić :D W ogóle zacznijmy od tego, że od razu urzekło mnie to opakowanie ! Zobaczcie tylko ja k świetnie jest wiązane :))

A co mamy w środku? A no mamy 27 różnych karteczek samoprzylepnych z wzorkami :) Żaden z nich się nie powtarza i jak dla mnie są super ! Co mnie bardzo zdziwiło to to, że są one matowe, a nie błyszczące i niektóre z nich są już pocięte, co może być widać na zdjęciu :) Mają np paseczki i kółeczka, więc wystarczy je tylko odkleić i przykleić tam gdzie potrzebujemy :)) 

 CENA: 0,94$


I na koniec zostawiłam naklejki! Jak widzicie zamówiłam trzy pliczki. I tak od lewej mamy wiosenno-kwiatowe, potem wakacje i na koniec miłosne :) Są one pakowane w kartonikach i wzory w środku są różne. Co najgorsze był taki wybór, że nie miałam pojęcia na co się zdecydować :P Dużo czasu minęło zanim coś wybrałam :D 

I wiosenne prezentują się nam tak ! :) Są przepiękne, kwiaty od razu mnie urzekły ! 
CENA: 0,90$

Wakacyjnych już nie wyjmowałam z pudełeczka, ponieważ z tyłu są rozrysowane :) 
CENA:  1,02 $

I na koniec czerwoniutko, czyli pora na miłosne ! :D Oczywiście tutaj przeważają serduszka :D 
CENA: 0,90 $ 


I jak Wam się podobają moje zakupy ? 
Lubicie takie rzeczy i chciałybyście coś stąd ? :) 
Jeśli potrzebujecie linków to piszcie do mnie na maila , na pewno tam Wam je podam :) 
Co najabrdziej Wam się spodobało ? :)) 

17 komentarzy:

  1. Extra to wygląda! A rogi do zdjęć sama chętnie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne naklejki :) Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to wszystko urocze :) Chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Ali i to co można tam wyszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te kolorowe tasiemki, ciekawe czy można je gdzieś dostać w Pl .. Na allegro nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda jedna rzecz mi się podoba! Jak trochę odłożę kasy po zimie to chętnie wydam nieco na takie drobiazgi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu jakie to wszystko jest przesłodkie :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. O nieee, wszystko bym chciała! Uwieeelbiaam takie rzeczy *.* Zawsze szaleję w sklepach papierniczych, a korzystanie z takich rzeczy to sama przyjemność! Muszę koniecznie też sobie takie kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam oczopląsu :D Zakupy bajeanckie, ale ja bym najchętniej zobaczyła co wyczarujesz za ich pomocą :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda cudownie, uwielbiam takie rzeczy, jeszcze tylko żeby miał mi kto zamówić takie cuda... Eh :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności!!! Szczególnie tasiemki (taśma klejąca?) I te karteczki samoprzylepne z koperty.

    Kurcze ja jeszcze nawet na AE nie zaglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy,ja już się uzależniłam od Ali :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Ali, przepuszczam tam zdecydowanie za dużo kasy xD

    OdpowiedzUsuń
  14. karteczki samoprzylepne przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zakupy, j też uwielbiam zamawiać z Aliexpress :P

    OdpowiedzUsuń