6 lis 2015

Cudowności z Biedronki !


Dzisiaj przybywam do Was tak szybciutko i będzie zdecydowanie więcej zdjęć niż tekstu ! Mam Wam mianowicie do przedstawienia dwóch przyjemniaczków którzy kosztowali mnie grosze, a akurat myślę, że o płynach do rąk nie ma co się za bardzo rozwodzić :) 
Jeszcze tylko na początku szybkie pytanie do Was.... Jak zakupy w Rossmanie ?! Dostałyście wszystko co chciałyście, wydałyście majątek czy może omijacie sklep z daleka? Ja kupiłam 4 rzeczy i na pewno niebawem Wam pokażę :) 



A te oba płyny można było nabyć w Biedronce podczas trwania ich ostatniej gazetki ( zapewne jednak jeszcze są :)) Mnie od razu do siebie przekonały jak tylko zobaczyłam je w gazetce ! Jak można nie pokochać takich opakowań ? Jak dla mnie są one po prostu przepiękne i bajeczne. Kolory urzekają i ślicznie zdobią łazienkę . Do tego doszła cena... jak za 3,49 można było ich nie nabyć ?! 


Ja jak tylko je zobaczyłam to od razu się w nich zakochałam ! Do tego myślałam, że każdy żel będzie miał praktycznie takie samo opakowanie tylko w innym kolorze, a tutaj każdy ma inne.  Zobaczcie, że na tym z Imbirem widzimy zarys własnie tej rośliny pod napisem, a na tym z Orchideą widać własnie zarys tego kwiatka :) Czyli jednak nie poszli na łatwiznę ! 


Przyjemniaczków było trzech. ja jak widać skusiłam się na dwóch i tak jak widać mamy tutaj orchideę i imbir. Ten pierwszy zapach jest mi zdecydowanie bliższy. Jest słodszy i delikatniejszy. Nie mniej jednak imbirowy też ma w sobie coś cudownego i na pewno nie czuć tutaj takim typowym Imbirem :) Trzecia wersja to Irys i mi nie udało się go zdobyć. W tym przypadku opakowanie będziemy mieć fioletowe :) 


Czy się sprawdzają ? U mnie jak najbardziej ! Nie wysuszają dłoni, świetnie wszystko zmywają, a co najważniejsze.... Myje nimi całą twarz i nic się z nią nie dzieje ! Nie podrażniają mi oczu , w 100% zmywają makijaż i jak bym mogła to stałyby u mnie w łazience calutki czas :) Mam nadzieję, że będą one w Biedronce cały czas, a nie jako jednorazowy rzut :) Ach i co ważne pompka się nie zacina ! :) Jakoś na 100% ! :) 


Wy macie już swoje, czy ominęła Was ta promocja ? Może nie podrasowały Wam ? 


W gazetce zobaczyć możemy je o TUTAJ 

24 komentarze:

  1. Miałam ten pierwszy i super ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kupić gdy tylko zobaczyłam je w gazetce, jednak jakimś cudem zapomniałam o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię, dosyć że mają ładne opakowanie to ślicznie pachną mam irysa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, kuszą, zwłaszcza ten kwiatowy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie zwróciłam na nie uwagi, a prezentują się pięknie. Ogromny plus za delikatność nawet wobec twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej chętnie bym powąchała :) Fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają fajnie, ale na razie zapas mydeł mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Mydlo o zapachu orcidei. skusiła mnie cena

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj ze względu na SLS nie myłabym nim buzi, ogólnie mam uczulenie na slsy w produktach do skóry, muszę je omijać. Ale opakowania FANTASTYCZNE! Dla samych opakowań warto kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie rzuciły mi się w oczy :(

    Pewnie ich nie było u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super szata graficzna, niestety nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, boję się przesuszania skóry ale pachną zabójczo! :) W rossmanie udało mi się nie kupić nic ponad plan i to jest sukces :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad nimi ostatnio, ale ostatecznie nie wzięłam. Koniecznie muszę się poprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę sobie kupić te mydełka, dawno nie byłam w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie muszę je zakupić, dawno w ogóle nie byłam w biedrze:o taka cena za taką butlę - grzech nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają ślicznie :) Ostatnio byłam w biedronce, ale ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam ich, jednak bez wahania bym się skusiła, te opakowania są urocze!

    OdpowiedzUsuń