10 lis 2015

COTTON BALLS znowu w Biedronce !

Dziewczyny jak tylko dowiedziałam się, że słynne lampeczki znów będą w Biedronce to od razu postanowiłam Wam o tym napisać ! Ja ostatnio nie skusiłam się na nie, ale teraz zrobię to na pewno ! Będą wręcz idealne na te brzydkie zimowe wieczory :) 
Cała gazetka jest ważna od 16 listopada, ale kuleczki pojawią się dopiero 7 grudnia, więc jeszcze sporo czasu musimy na nie poczekać. Kolory cudne ! Ja postaram się upolować oczywiście białe, takie tradycyjne i mam nadzieję, że mi się uda ! 
(klikając na stronę zostaniecie przeniesione do gazetki :))



W gazetce jest jeszcze pełno wspaniałości, więc zapraszam do oglądania ! KLIK!KLIK!KLIK!KLIK! Ja najważniejszą informacją już się z Wami podzieliłam, więc mam czyste sumienie :P 

Wy macie już swoje CottonBalls ? :) 

15 komentarzy:

  1. Tylko mnie się wydaje, że w poprzednim rzucie były 10 złotych tańsze? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że to musi kiedyś nastąpić. CZEKAŁAM, tym razem zdobędę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pierdołki na Święta do domu będą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem skuszę się na lampki gwiazdki, bo cottonów mam już dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. droższe są... jednak stwierdziłam, że ich nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te beżowo-brązowe bardzo fajne. Myślę nad nimi i myślę i chyba jednak się nie zdecyduję. Może jak się wyprowadzę do swojego mieszkanka to wtedy mi się ich znowu zachce...kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podrożały:) ja kupiłam poprzednio aż dwa opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę kupic! gdzieś sobie chyba zapiszę, żeby nie zapomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Biedronce jak zwykle same dobrocie. Ja cotton balls już mam, ale na pewno wybiorę się po inne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że poprzednim razem kosztowały chyba 30zł taniej, ale może mi się coś pomyliło :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też je wypatrzyłam, ale chyba już polować nie będą - kupiłam sobie na aliexpress :)

    Poklikałam - jeśli masz ochotę możesz kliknąć i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń