2 paź 2015

Moje ostatnie paczuszki ! :)

Dawno takiego postu u mnie nie było a, że akurat na koniec miesiąca uzbierały mi się trzy paczuszki i nie chciałam pisać o nich oddzielnie to postanowiłam go stworzyć :) Dużo nie będzie, nie mniej jednak zapraszam do lektury ! 
Na sam początek już rzecz Wam znana czyli paczuszka od sklepu LadyQueen. Z paletką mogłyście się już całkiem dobrze poznać o TUTAJ, a o reszcie jeszcze nic nie było ! Dodatkowo mamy tutaj naklejki wodne rybki, które czekają aż pozbędę się hybrydek na pazurkach, a myślę, że będzie to już w przyszłym tygodniu. I pierścionki, które również w następnym tygodniu pojawią się u mnie na blogu :))


Tutaj paczka tajemnica czyli Kochanej Fabrycznej ! Wszystko z sprawą akcji, która miała miejsce jakiś czas temu na blogach, a mianowicie o łańcuszku "Podaj dalej!" Jak widzicie otrzymałam śliczny liścik, moje ulubione czekoladki, które od razu zniknęły, mentosy, których również już nie ma i śliczny lakier w jaśniutkim kolorku ! Od razu poleciał u mnie na pazurki i powiem Wam, że jest śliczny. Myślę, że spokojnie doczeka się on oddzielnego wpisu, A Tobie Kochana jeszcze raz DZIĘKUJE ! Paczki niespodzianki są najlepsze prawda ? :) 


I na samiutki koniec moja ostatnia przesyłka. Sklep Niebieski Kwiat zorganizował na swoim fb akcje z rozdawaniem próbek. Jako, że Kocham takie wytwory to oczywiście musiałam się zgłosić. Ja jak widzicie otrzymałam dwa balsamiki. Ich ilość jest na prawdę mikroskopijna, zgłosiłam się dość późno i pewnie dlatego zostały takie ostatnie próbki, bo widziałam, że dziewczyny dostawały też w innych słoiczkach i dodatkowo były malutkie mydełka :( Co do samych balsamików to słonecznik z grapefruitem już po zapachu nie przypadł mi do gusty, za to olej lniany- masło shea i cynamon jest świetny ! Ma bardzo specyficzny zapach. ale jak dla mnie wręcz idealny na mroźne zimowe wieczory do natarcia się przed snem ! Możliwe, że się na niego skuszę, bo obecnie kosztuje 25 zł. 
Znacie tą firmę? 
Próbek niestety już nie rozdają, ale i tak zapraszam Was na ich fanpage, bo wiem, że wiele z Was kocha naturalne kosmetyki ! 

U Was ostatnio dużo paczuszek ? :) 

16 komentarzy:

  1. Pewnie, że fajnie coś niespodziewanie otrzymać :) Miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :)) miłego używania ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ta paletka to mi się śni po nocach :)
    Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi troszkę przybyło nowości we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam prezenty niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemne paczuszki :) Ja również lubię próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czekolada jest pyszna :D Też dostałam ją od Ewy kiedyś na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o sklepie niebieski kwiat, na pewno przyjrzę się mu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń