3 paź 2015

Ananaski i pierścionki od LadyQueen


Cała paczuszkę od sklepu LadyQueen pokazywałam Wam we wczorajszym poście. Dzisiaj przychodzę do Was z pierścionkami, które otrzymałam jako taki malutki dodatek do przesyłki. U mnie pierścionki zazwyczaj sprawdzają się tylko podczas zdjęć ;) Na codzień trochę mi przeszkadzają, a szczególnie te knuckle ring, ale są dni, że i po nie sięgam. Wybór na stronie sklepu jest naprawdę przeogromny ! Ja zdecydowałam się na takie delikatne i subtelne. Mi bardzo się one spodobały i sprawdzają się u mnie bardzo dobrze. 



Jak widzicie pierścionki przyczepione były do kartonika, tak, żeby lepiej je zabezpieczył. Dla mnie wizualnie o wiele lepiej to wygląda, bo kiedyś jak zamawiałam właśnie z jakiegoś sklepu knuckle ring to był on wrzucony luzem do torebki...  Mamy tutaj trzy wzorki i jest to kokardka z cekinkiem, delikatna gwiazdka, która ma ozdobną obręcz i znak nieskończoności. Pierścionki są oczywiście metalowe i po miesiącu nic mi nie ściemniało ani się nie starło :)) 
Dostać możecie je o TUTAJ , na stronie macie bardzo dokładnie ich zdjęcia, a ich obecna cena to zaledwie 1,62$ :)) 


Jako, że mowa jeszcze w opisie o ananaskach to przy okazji możecie zobaczyć moje ostatnie pazurki przed obecnymi hybrydami :) Ananaski namalowane na białym tle, oczywiście farbkami i cieniutkim pędzelkiem. Wiem, że do doskonałości im daleko, ale ja i tak byłam z nich dumna :P 

29 komentarzy:

  1. Ja mam takie same podejście do pierścionków :)
    Ananaski bardzo ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ananaski wyszły idealnie! :) Bardzo podoba mi się takie zdobienie.
    Pierścionki też ładne, ale mam do nich taki sam stosunek jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ananaski są prześliczne :) pierścionki są ładne, ale dla mnie też na co dzień byłyby niewygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionki są ładne, ale nie lubię koloru czy to podrabianego czy prawdziwego złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądają te pierścionki ale zwracam uwagę przede wszystkim na doskonały manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionki są świetne, bardzo lubię mieć taką biżu na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tego typu biżu, chociaż owszem, na początku mi przeszkadzały, ale idzie się przyzwyczaić. A ananaski są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię tego typu biżuterii, a co do pazurków to wyglądają smacznie ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, chociaż u mnie pierścionki odpadają. Nie cierpię miec nic na palcach, nawet na zaręczyny dostałam... kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię takich pierścionków ;p ale ananaski podbiły moje serce :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ pięknie i wakacyjnie! ja kocham te klimaty :) i uwielbiam te pierścionki, które chyba nie mają polskiej nazwy... ale też często mi przeszkadzają, więc zakładam je tylko na jakieś wyjścia :p

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podobają mi się takie pierścionki, ale zdobienie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uważam, że takie pierścionki są dobre do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba w koncu dojrzałam do deyczji i zakupie tez pierscionki w tym stylu bo bardzo fajnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszelkie pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierścionki i zdobienie są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie kwiatuszki wymagają dużej precyzji, wiem bo kiedyś sama robiłam, śliczne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i REWELACYJNY BLOG!:)
    Ja juz obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię pierścionki i zawsze noszę kilka, ale te knuckle i mi strasznie przeszkadzają, myślałam że się do nich przyzwyczaję ale nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw pierścionków, pętelka wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw pierścionków jest super!
    Rozumiem Ci, mnie też trochę przeszkadzają pierścionki, ale staram jednak ich nosić, bo fajnie to wygląda :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja właśnie uwielbiam pierścionki zarówno tradycyjne jak i te knuckle ring, absolutnie w niczym mi nie przeszkadzają - zdejmuje je tylko do mycia rąk bo szkoda mi je moczyć :)
    A co do pazurków, to wyszły świetnie! Uwielbiam motyw ananasa i chętnie widziałabym ten jakże wakacyjny motyw w tej chwili u siebie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ananaski są mega soczyste hah, a co do pierścionków ostatnio mi mania przeszła, bo miałam fajne i niestety ściemniały w szafce ;(
    Fajny wpisik, a pazurki mega inspiracją są ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie piękne ananaski :) Prześlicznie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń