11 paź 2015

2x5 balsam do paznokci od Herbal Studio ! :)


Dzisiaj przychodzę do Was z malutką zapowiedzią, którą pokazywałam ostatnio na blogu. Na pierwszy ogień tak jak mówiłam z kosmetyków od HerbaStudio poszedł Balsam do paznokci 2x5 :) Jak się u mnie sprawdził ? Jesteście ciekawe czy warto go kupić? Jeśli tak to zapraszam do dalszej części posta ! 



Ja nie wiem czemu, ale jak słyszę o produkcie, odżywce do paznokci to przed oczami mam jakaś oliwkę, w małym flakoniku, która ciągle się rozlewa i wszystko plami. Czy tylko ja tak mam ? ;) 
Tutaj zostałam mega pozytywnie zaskoczona ! Otrzymałam gęsty wosk w plastikowym słoiczku, który jak dla mnie jest o wiele wygodniejszy w aplikacji. Przypomina mi jakiś balsamik do ust. 
Dodatkowo jak widzicie zabezpieczony był w kartoniku. Wszystko mamy tam dokładnie opisane i wiemy, że nasz produkt nie był wcześniej przez kogoś używany. Balsam po odkręceniu miał jeszcze sreberko, które ja oczywiście ze względu na wygodę od razu zdjęłam. 
Po otwarciu wieczka, jak same widzicie naszym oczom ukazuje się jak już powiedziałam żółty wosk :) Przynajmniej dla mnie balsam bardzo go przypomina.


Zapach jest mało intensywny, ale delikatnie wyczuwalny. Co mi przypomina ? Chyba zawsze najciężej jest ocenić właśnie tą stronę kosmetyku, bo dla każdej z nas będzie on kompletnie inny. Dla mnie jest delikatnie słodki, ja głównie wyczuwam w nim wosk, który stoi na czele składu balsamu. Co jest poza nim? 
Producent pisze nam o : ekstrakcie z nasion kopru, skrzypie, nasionach ostorpestu, oleju rycynowym, oleju z owoców oliwki, pantenolu, aminokwasach, keratynie, witaminie C i E oraz beta-karotenie. Bogato? Bardzo ! 
Jak dla mnie balsam dzięki stałej konsystencji jest bardzo wygodny w użyciu. Nic nam nie brudzi i nie rozlewa się na skórki. Czasami możemy mieć problem z wydobyciem go ze słoiczka, szczególne gdy mamy długie paznokcie, ale ja spokojnie sobie daję z nim radę :) Do tego jest bardzo malutki, a do tego mega wydajny ! Możemy go zawsze wziąć ze sobą i wrzucić do torebki, bez obaw, że się np. wyleje :) Co ważnie nie zdarzyło mi się, żeby sam się otworzył i, żeby jakieś napisy starły się z wieczka :) Opakowanie jest bardzo dobrej jakości ! 
Ja używam go już ponad miesiąc, a ubytek cały czas jest znikomy, co zdecydowanie wpływa na jego wydajność. 


I na sam koniec zostawiłam oczywiście rzecz najistotniejszą, Czyli to jak balsamik sprawdził się u mnie i czy mogłabym go Wam polecić? 
Po lecie miałam spory problem z suchymi skórkami i łamiącymi się paznokciami. Jak dobrze wiecie ostatnio po raz pierwszy wybrałam się do kosmetyczki na pazurki i idąc do niej chciałam, żeby moje dłonie były zadbane. Przez tydzień nic nie nakładałam na paznokcie, stosowałam tylko ten balsam i powiem Wam, że efekt był świetny ! Do tego pazurki jeszcze mi się nie połamały i są naprawdę dłuuuugie ! Już dawno takich nie miałam.:) 
Podczas noszenia hybryd stosowałam go na skórki, tak raz na 2-3 dni i już kompletnie nie mam z nimi żadnego problemu.  :) 
Ostatnio jak zdejmowałam hybrydy to oczywiście po acetonie moje paznokcie wyglądały tragicznie, były całe białe i wysuszone , skórki dookoła również. Nałożyłam grubą warstwę balsamu, wchłonął się mega szybko. Tak, że po 10 minutach mogłam już od nowa malować paznokcie, a przy tym mocno pomógł  :) ! 
Ja jestem z niego bardzo, bardzo zadowolona ! I z  calego serca mogę go Wam polecić :) 
Cena to około 9-12zł, więc myślę, że nie jest to dużo :) 


Zapraszam Was również na stronę producenta ! :) Znajdziecie tam mnóstwo różnych wspaniałości ! 

19 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego produktu, ale na pewno się w niego zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, lubie takie kosmetyczne gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o tym czytam :) I taki malutki słoiczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od kilku lat znam ten balsamik i nadal bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do paznokci wolę produkty z pędzelkiem, nie lubię tego typu... wiecznie gubię lub zapominam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno warto go wypróbować, szczególnie za taką cenę. Skórki wokół moich paznokci ostatnio nie są w za dobrym stanie, więc przydałby się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio sporo recenzji tego kosmetyku pojawiło się na blogach. Produkt nie jest mi obcy, widuję go na półkach sklepowych, jednak jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi się skończą moje oliwki to może po niego sięgnę! Wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt, na pewno się przyda jak tylko ściągnę moje akryle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go, ale mnie jakoś nie zachwycił. Wolę oliwke do skórek z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zamierzam kupić sobie balsam do ust tej marki, teraz cały czas noszę hybrydy więc nie stosuję serum i balsamów do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam nigdy tego balsamu, a ostatnio dużo o nim można przeczytać w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować go, mam duży problem ze skórkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz spotykam się z tym balsamem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda jak balsam do ust L( Zaciekawiłaś mnie, bo jeszcze takiego balsamu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na paznokcie nakładam zawsze balsamy do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przekonało mnie opakowanie. Niestety grzebanie i wygrzebywanie preparatu ze słoiczka nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń