17 wrz 2015

Zapowiedź testowania ! Farmapol :)


 Dzisiaj Drogie Panie jak widzicie przybywam do Was z malutką zapowiedzią testowania !  Mam nadzieję, że kosmetyki tak samo Wam jak i mi przypadną do gustu  :) Już po tytule widzicie, że sprawcą całego zamieszania jest FARMAPOL! Na sam początek króciutkie pytanie - Jeśli jest tutaj ktoś kto nie zwraca uwagi na pakowanie produktów przez firmy to łapka w górę ! Czy ktokolwiek taki się znajdzie ? ;) Zapewne nie ! 
Ja powiem Wam szczerze, ze od razu poniekąd wyrabiam sobie troszeczkę zdanie o firmie po otwarciu paczuszki. Jak wszystko niedbale jest wrzucone do koperty to mam wrażenie, że firma nie przykłada uwagi do swoich klientów. Za to jak otwieram list, a tam pięknie wszystko zapakowane, tak jak np. tutaj w cieniutką bibułkę to moja opinia na start o firmie jest o wiele lepsza ! Widzę wtedy, że traktują klienta bardzo indywidualnie i przykładają uwagę do tego, żeby ich produkty już od początku wypadły bardzo dobrze ! Czy Wy też tak macie ? :)
A co krył ten cudowny różowy pakunek ? Zapraszam !



A do testów otrzymałam ! :) 
I tak od lewej mamy : 
Balsam do paznokci 2x5
Tissane balsam do ust w sztyfcie 
Tissane balsam do ust w słoiczku 

Na wszystkie produkty strasznie się ucieszyłam ! Wiem, że balsamy od Tisane już dawno zaistniały w blogosferze jako te dobre ;)) Ja od dawna planowałam zakup, bo wiele z Was je poleca i używa regularnie, a jakoś nigdy po nie jeszcze nie sięgnęłam ! Wreszcie i ja będę mogła je przetestować i wyrazić swoją opinię na ich temat :) 
Balsam do paznokci - nigdy nie widziałam odżywki w takiej formie ! Super, że jest w kremie i w słoiczku. Jako, że po raz pierwszy wybieram się do kosmetyczki na paznokcie to przed wizytą chce, żeby moje paznokcie i skórki wyglądały jak najlepiej ! Jak się sprawdzi? O tym już niedługo :))) 



24 komentarze:

  1. Ojej, ależ chcę wypróbować Tisane. Tym bardziej, że kocham pomadki ochronne do ust. Mam trzy w zapasie :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Tisane, obok pomadki peelingującej Sylveco to mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie z nich znam i ubóstwiam :)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego testowania, chętnie bym poznała, bo nie miałam jeszcze Tisane

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie też taka fajna paka przyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam zestaw do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych testów. Ja jeszcze nie miałam okazji używać Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej mi się podoba: waniliowy zapach i miodowy smak! mniaaam! może i ja na swoim blogu powinnam coś napisać o błyszczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam Tisane a też słyszałam dużo dobrego na jego temat :) Chętnie przeczytam Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemnego testowania, nie miałam jeszcze żadnych produktów Tisane

    OdpowiedzUsuń
  12. balsam do ust od nich uwielbiam - jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tisane w słoiczku miałam i lubiłam a ten balsam do paznokci mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby sprawdziły się jak najlepiej. Nigdy nie stosowałam Tisane, aż wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paczucha na jesień/ zimę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń