22 wrz 2015

Pierwsze salonowe pazurki :)


Dziewczyny jak wiecie zazwyczaj sama robię sobie pazurki i raczej nie chodzę do kosmetyczki. Tym razem oczywiście również by tak było, ale jako, że dostałam bon do wykorzystania w jednym salonie to postanowiłam właśnie zrobić sobie tam hybrydki  :) Byłam ciekawa jak to wygląda tak "profesjonalnie", bo nigdy wcześniej nie byłam na paznokciach. Chciałam zobaczyć jak to  jest jak to ktoś maluje Ci pazury. Może sama kiedyś się za to wezmę, więc myślę, że jako praktyka jest to nam potrzebne :) 



Do wyboru miałam, albo zwykłą hybrydę ( niestety nie pamiętam już nazwy), albo Essie Gel. Jako, że kosmetyczka powiedziała, że te drugie są trwalsze i o wiele lepiej się trzymają poprzez swoją żelową strukturę, a cena między nimi to tylko 6 zł różnicy to zdecydowałam się własnie na Essie :) Kolorek jak widzicie już taki troszeczkę jesienny, ale mimo wszystko żywy i energetyczny ! Miałam ochotę właśnie na jakiś fiolet, albo fuksję. Mi strasznie się on podoba i podobno cieszy się sporą popularnością wśród klientek ! Warstwa lakieru jest dość gruba przez co mam delikatne wrażenie, że mam sztuczne pazury, ale podobno właśnie tak powinno się nakładać tą hybrydę :) 
Kształt to typowe migdałki. Nigdy wcześniej nie miałam aż tak spiłowanych pazurków, ale kształt bardzo mi się podoba i jest mega wygodny, więc zagości już u mnie na stałe ! 


Jak Wam się podoba kolorek i kształt? 
Chodzicie do kosmetyczki na pazurki czy raczej robicie je same w domu ? :) 

42 komentarze:

  1. Ja zazwyczaj paznokcie po prostu maluję w domu, ale wizyta u kosmetyczki to czysta przyjemność :) Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jeszcze nigdy nie byłam u nikogo na paznokciach, właściwie jeden jedyny raz paznokcie "robiła" mi starsza siostra koleżanki na studniówkę i to oczywiście zwykłym lakierem i pamiętam, że ten wzorek to było wtedy COŚ, teraz to już takie bajery na pazurki są że można by wyśmiać tamte paznokcie :D
    Fajny kolor, ja teraz też oczywiście zaczynam sezon na fuksje, śliwki fiolety itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oj pamiętam i ja moje "stare" pazurki ^^ Pamiętam, że też chyba je kiedyś malowałam dla kogoś :P Moje przyjaciółki chyba miały jakieś wesele czy coś , masakra :P Dobrze, że nie wpadłam na pomysł zrobienia im zdjeć ^^
      Aż smutno,m że wchodzą już fiolety ! :(

      Usuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie byłam u kosmetyczki :D - aż dziwne :)
    Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja u kosmetyczki robiłam tylko brwi, ale na pazury też mam chęć, jak będzie okazja :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię profesjonalnie u siebie w domu :P hahha
    piękny kolorek i kształt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny kolor!! Zakochałam się!! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor, a kształt paznokci jeszcze ładniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor cudny, bo jak wiesz uwielbiam fiolety w każdej postaci :) A kształt też mi się podoba - bo sama taki zazwyczaj noszę :D Wcześniej nosiłam kwadraty, a teraz praktycznie tylko migdałki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie u mnie zawsze takie pół na pół były, ale teraz beda 100% migdałki :P

      Usuń
  10. kolor piękny i kształt również, ale ja osobiście zauważyłam ze mając migdałki i zwykły lakier na nich to paznokcie jakoś częściej mi się rozdwoją albo uszkodzą a jak miałam kwadraty to nie było takich problemów. Teraz na szczęście mam samodzielnie nałożoną hybrydę i migdałki, ale był okres że pazurki robiła mi znajoma kosmetyczka ale mąż uznał że padniemy finansowo i kazał zakupić sobie zestaw do hybryd :D i teraz mam faze na hybrydy i tak moje 60 pare zwykłych lakierów leży w szufladzie i płacze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja słyszałam opinie, że kwadraty się strasnie łamią i zahaczają o coś i są bardziej problematyczne :P Jak widać ile osób tyle opinii ! :) U mnie ten kształt jak na razie sprawdza się idealnie i po tygodniu nie mam żadnych rozdwojeń ani nic :))
      I ja robię hybrydki sama :) Teraz jak zdejmę tą to planuje zakup nowych kolorków :P Moje lakiery też leżą i się marnują ! :((

      Usuń
    2. Twoje szufladowe lakiery nie muszę leżeć i płakać :D Ze zwykłych lakierów też można zrobić hybrydy- wystarczy wymieszać lakier z topem i utwardzić. Co prawda może nie trzymają się tak jak hybrydy... ale u mnie tydzień wytrzymują spokojnie :)

      Usuń
    3. Oczywiście z topem od hybryd (ja używam Semilac)

      Usuń
    4. Seeeerio ?! Jestem pod wrażeniem, że można z nich coś takiego zrobić !! Ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzą ... I wlewasz top do słoiczka z lakierem i po prostu utwardzasz w lampie ?? Mega pomysł ! Nigdy bym na coś takiego nie wpadła :P

      Usuń
    5. Ja robię wszystko na podstawku- wlewam ok. 2 kropli topu i 1 koloru, potem mieszam pędzelkiem, nakładam i na 2-3 minuty do lampy :) Potrzeba matką wynalazków :D

      Usuń
  11. Nigdy nie byłam na paznokciach, co śmieszne ostatnio sama zaczęłam robić koleżankom w domu hybrydy ;)
    Prześliczny kolor wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam taki kształt pazurka! Bardzo wygodny i o wiele rzadziej pękają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszły pięknie, ja robię hybrydy w zaciszu domowym ale gdybym miała bon to też bym z niego skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest cudowny, podoba mi się i to bardzo! :) Obecnie też mam fiolet na pazurkach. Co do kształtu paznokcia, to nie masz migdałka ;) Masz po prostu okrągłe paznokcie. Kształt migdałka jest bardziej szpiczasty - tak jakby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dobrze wiedzieć :P Cóż i tak mi się podobają :D

      Usuń
    2. Mi też się podobają, bo akurat migdałków nie lubię za bardzo, kwadratowych to już w ogóle. Też mam podobny kształt, tylko chyba brzydszą płytkę, bo szerszą ;p

      Usuń
    3. Ja chcę żeby były jeszcze troszeczkę dłuższe :P Były jak poszłam do kosmetyczki, a tak mi spiłowała że jest ich połowe mniej :P

      Usuń
  15. I kolor i kształt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor! Ja 2 razy w życiu miałam robione paznokcie u kosmetyczki, ale to było dość dawno :) Teraz jakoś mnie nie kusi taka wizyta, bardziej myślę o zakupie zestawu podstawowego do wykonywania hybryd w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto kupić sobie taki zestaw ! :) Ja ma i jak najbardziej polecam ! :))

      Usuń
  17. Kolor śliczny kształt również tez takie noszę choć teraz mam całkiem krótkie :-( ale odrosna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, bardzo żywy kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kształt i kolor mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kształt i kolorek fajne , ale sama bym się na takie nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń