18 wrz 2015

CZASOZABIERACZE ! Część 8 :)


Te z Was, które są ze mną już długo dokładnie wiedzą o co chodzi ! Mowa oczywiście o serialach, które ja pochłaniam i oglądam ich zdecydowanie ZA DUŻO ! Oczywiście nie robię tego na telewizorze, tylko na komputerze ;) Zawsze coś musi być u mnie włączone. U większości z Was pewnie jest to muzyka... u mnie są to tasiemnce :D Już nie jeden z nich Wam przybliżyłam i mam nadzieję, że i Wy odkryłyście dzięki tym postom jakieś perełki, które pozwoliły Wam zabić wolny czas :) Udało się ? 
Ja tradycyjnie zacznę od krótkiej historii i przypominajki cóż już się u mnie pojawiło ! 



I co się w nich już pojawiło: 

SERIALE 
Gotowe na wszystko 1
One Tree Hill 1
Pamiętniki Wampirów 2
Pretty Little Liars  2
The Lying Game 2
Switched at Birth 3
Hit the Floor 3 
Devious Maids 3
Przyjaciółki 4 
Dr. House 4 
Chirurdzy 5
Lost 5
90210 5
Zbuntowany Anioł 6
Power Rangers 6
Gęsia Skórka 6 
Słoneczny Patrol 6
Mowgli 6
Plotkara 7
Orange is the new black 7
Dziewczyny 7 

PROGRAMY
Bitwa o dom   1 
Masterchef      2
Project Runway 3
Zapraszam do stołu 4 
Top Model 5
Rezydencje Gwiazd 7
Salon sukni ślubnych 7



Jeżeli miałabym wszystkie seriale, które oglądałam dotychczas ułożyć od najlepszego do najsłabszego to właśnie ten zająłby u mnie zaszczytne drugie miejsce (pierwsze oczywiście jest OneTreeHill) ! Nie sądziłam, że w dość nowych produkcjach i to kompletnie nie rozpromowanych uda mi się znaleźć taką perełkę ! Serial jest przecudowny ! Ja na razie oglądałam go tylko raz i mimo tego, że skoczyłam na wiosnę to niebawem sięgnę po niego po raz kolejny. Ze wszystkich tasiemców to własnie jak ten się kończył żałowałam najbardziej i do dzisiaj mam wielki niedosyt i cichutką nadzieję, że jego dalsze produkcja znów ruszy. 6 sezonów pochłonęłam w jakieś dwa miesiące. A oglądanie ostatnich odcinków przeciągałam jak najbardziej się da ! Cudowny serial opowiadający o pięknej rodzinie Braverman, czyli o 4 rodzeństwa i ich losach! Zarówno bawi, śmieszy jak i wzrusza i daje chwilę do myślenia. Nie raz śmiałam się na nim do łez ! Ostatni odcinek szokuje, jest przecudowny. Ach , narobiłam sobie znów na niego ochoty ! Mówię Wam sięgnijcie po niego, a na pewno tego nie pożałujecie. Ktoś kto go wyprodukował miał świetny pomysł i zrealizował go w 100% pozostawiając po sobie mały niedosyt. Według mnie własnie tak powinniśmy czuć się po zakończeniu jakiegoś serialu.  :)) 



Sama już nie pamiętam gdzie usłyszałam o nim po raz pierwszy i co przyczyniło się do tego, że po niego sięgnęłam, bo zazwyczaj wybieram inne kategorie filmów. Tutaj mamy o losach agentów FBI , DEA i ICE, którzy mieszkają pod przykrywką w domu nad brzegiem oceanu, który własnie nazywa się Graceland. Mnie wciągnął od razu pierwszy odcinek i tak się zaczęło... Niestety jakoś tak wyszło, że przestałam go oglądać po pierwszym sezonie i troszeczkę tego żałuje, bo podobno teraz serial dopiero się rozkręca ! Jest pełny świetnego humoru i akcji. Ja na pewno jeszcze do niego wrócę. Pewnie podczas jesieni jeśli studia i praca mi na to pozwolą. Jest to dość nowa produkcja ( zaczęto go kręcić w 2013 r.)  i mamy dopiero 3 sezony, więc nie wiele straciłyście :))  Ach jak lubicie patrzeć na umięśnionych przystojniaków ( a wiem, że lubicie) to nie możecie go pominąć !! 



To serial, który oglądam obecnie ! Na początku kompletnie mnie nie wciągnął, dałam mu jakiś miesiąc przerwy wróciłam dwa dni temu iiii.... PRZEPADŁAM ! Wczoraj obejrzałam chyba z 5 odcinków jeden po drugim i cały czas nie mogę się doczekać co będzie dalej ! Już po samej nazwie możecie się domyślić o co w nim chodzi ;) Dotyczy on losu 4 przyjaciółek i ich zakręconego życia miłosnego ;))  Od razu powiem, że nie jest to jakiś denny serial, który dosadnie opowiada o 4 kochankach żonatych facetów, co to to nie ! Nie mniej jednak jak na początku Was nie wciągnie w 100% to dajcie mu kolejną szansę :) Jeśli oglądałyście Devious Maids, albo Gotowe na Wszystko to może Wam je troszeczkę przypominać . Produkcja też całkiem nowa, bo z 2013 roku i jak na razie mamy tylko 3 sezony, a ja już jestem na 2 :( 



Jak już pewnie zdążyłyście zauważyć strasznie trzymam się tych babskich seriali ;)  Tutaj mamy znaną chyba nam wszystkim Carrie z serialu Seks w wielkim mieście, a Pamiętniki są prequelem znanego wszystkim serialu i filmu. Ja męczyłam się dość długo z tym tasiemcem, aż wreszcie sama nie wiem czy skończyłam go oglądać czy nie... Mimo tego, że był ok to czegoś mi w nim brakowało i wiele rzeczy mocno mnie irytowało. Już samo to, że akcji nie dzieje się w zbyt współczesnym świecie ;) Ach te wielkie monitory i brak telefonów komórkowych ... Nawet nie jestem w stanie powiedzieć jak się skończył, bo nie pamiętam z niego praktycznie nic :D Jak widzicie nic mądrego on nie wniósł do mojego życia i myślę, że powyższe propozycje spodobają się Wam o wiele bardziej :)) 


Znałyście ta serię ? 
Polecacie mi coś szczególnego, czego tutaj nie ma ? 
Zapraszam do dyskusji ! 




13 komentarzy:

  1. gotowe na wszystko, devious maids i PLL <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie WSPANIAŁE STULECIE? To najlepszy serial jaki oglądałam od lat, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie czasozabieracze które totalnie pochłaniaja mój czas. :) Masterschef, PLL, Kuchenne rewolucje, Hells Kitchen itp Uwielbiam wprost :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pamiętniki Carrie" oglądałam pierwszy sezon ale nie wciągnął mnie zbytnio. Ale też oglądam stanowczo za dużo seriali, nawet obecnie nie jestem w stanie być na bieżąco z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dobrze , że nie tylko ja tak mam ^^

      Usuń
  5. Parenthood chyba kiedyś oglądałam. Reszty niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam Pamiętniki Carrie i oglądam Kochanki, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obejrzałam kilka odcinków Kochanek. Całkiem fajny. Ja preferuję inne klimaty. Teraz oglądam Wirus. Z tęsknotą czekam na kolejny sezon The Walking Dead

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wirusie słyszałam i też miałam na niego sięgnąć ! :)) na pewno wpadnie do mojej kolejki seriali :))

      Usuń
  8. Ja zazwyczaj seriali nie oglądam bo jakoś po pewnym czasie zawsze mnie nudzą :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie znam niestety, ale już wiem gdzie szukać inspiracji jakby co :)) Ja ostatnio wałkuję The Following i Chirurgów od początku :)

    OdpowiedzUsuń