29 wrz 2015

Bubel od Ziaji - niestety ! + pytanie o pazurki :))


Wiem, że wiele z Was uwielbia kosmetyki od polskiej marki Ziaja. Ja również należę do grona zwolenniczek ich produktów :) W mojej łazience jest ich naprawdę sporo, często testuje jakieś nowości i kupuje wcześniej nie znane mi kosmetyki :) To zdecydowanych faworytów należy oczywiście słynna w całej blogosferze pasta, regularnie gości u mnie również kremik z serii kozie mleko. Niestety nie wszystkie produkty są idealne i czasami trafią nam się jakieś buble, oto mój pierwszy... Ostatnio nie często goszczą u mnie na blogu kosmetyki, a tym bardziej takie, które kompletnie mi nie przypasowały, ale właśnie o tym postanowiłam Wam wspomnieć. Markę mocno sobie cenię i mam o niej bardzo wysokie zdanie dlatego też, rozczarowanie jest podwójne :( Co dokładnie jest nie tak? Zapraszam ! 



Szata jest taka sama dla wszystkich produktów marki, Ja bardzo ją lubię i myślę, że każda z nas kojarzy z nią firmę co jest bardzo dużym plusem. Buteleczka szamponu jest dość spora , ma aż 400 ml, cenowo niestety kompletnie nie pamiętam, ale jak wiecie Ziaja jest bardzo przystępna cenowo  :)
Po jakimś ostatnim mocnym szamponie, który mocno wysuszył mi skórę głowy pojawił się u mnie delikatny łupież. Jako, że akurat robiłam zakupy na stoisku Ziaji to postanowiłam własnie sięgnąć po ten szampon redukcja łupieżu. Po miesiącu stosowania mogę śmiało stwierdzić, że ten szampon nie zrobił kompletnie nic i teraz żałuje, że już wtedy po tygodniu stosowania bez żadnej poprawy nie sięgnęłam po inny kosmetyk. Jest identycznie jak było przed rozpoczęciem stosowania go, cały czas miałam nadzieję, że działa po prostu mniej efektownie niż inne kosmetyki, ale niestety jak widać trochę się rozczarowałam...  W ogólnym działaniu jest świetny ! Dobrze się pieni, dokładnie oczyszcza włosy i ma przyjemny delikatny zapach, swojego głównego zadania jednak nie spełnia :( Ja z miłą chęcią wykorzystam go do końca na przemian z innym szamponem, albo gdy już poradzę sobie z łupieżem. Jest bardzo wydajny i spokojnie mogłam po nim myć włosy co drugi dzień co jest dla mnie bardzo ważne  :) Ponownie po niego jednak nie sięgnę. Sprawię sobie jakiś inny szamponik, który mam nadzieję sprawdzi się lepiej niż ten :) 


Wy stosowałyście szampony tej marki? Jak u Was wypadły? 
Może któraś z Was miała własnie ten i u niej sprawdził się lepiej ? :) 

I na koniec pytanko o pazurki :)
Chciałam zacząć przedłużać paznokcie przed nałożeniem hybrydy. Powiecie mi ... jak ?
Chciałabym to robić żelem i teraz nie wiem za bardzo czy robić to na formie? ( chyba jest dość trudne ? ) Czy na tipsie, bo właśnie taki sposób też widziałam? Może któraś z Was coś pisała u siebie na blogu na ten temat, albo nagrywała filmik ? Bardzo byście mi pomogły ! Nie wiem nawet co powinnam kupić ! :( 

34 komentarze:

  1. Nie widziałam tego szamponu, ale generalnie z produktów do włosów tej marki jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jednak nie radzi sobie z łupieżem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety z pazurkami nie pomogę..

    A co do szamponu, smuci mnie zawsze jak szampon nie robi tego co zapewnia producent...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem co takiego jest z tą marką, że połowa rzeczy mi nie pasuje :( ale są też perałki jak pasta oczyszczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przedłużam paznokcie hybrydą ;) najlepszy sposób !! tylko musisz mieć Hard.
    tutaj przesyłam Ci filmiki :)
    https://www.youtube.com/watch?v=xkouth65XjE
    https://www.youtube.com/watch?v=J6JsZXElFX4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hard jest bardzo mało wydajny, nie sprawdza się przy przedłużaniu wszystkich paznokci. Lepszy jest zwykły żel, który kosztuje dużo mniej...

      Usuń
    2. Oooo dziękuje za informacje, nie słyszałam o przedłużaniu Hardem, ale zaraz obejrzę sobie filmiki :)
      A co wiecie o żelu ? :)

      Usuń
  6. ja przedluzam hard milkiem na szablonie :) nie jest to trudne ale robie to powoli i idzie jakos :)
    co do ziaji do wlosow ja nie lubie od nich szamponow i odzywek :? jakoś mi nie podchodzą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do pazurkow to nie pomoge:) a wracając do szamponu, to ja wszystkie produkty z ziaji Kocham oprócz właśnie szamponów i odżywek :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ziajowe szampony u mnie też się nie sprawdzają ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. oo to nawet nie mam co go testować :p

    OdpowiedzUsuń
  11. W kwestii paznokci nie pomogę, bo jestem jedną z nielicznych, które nie robią hybryd :)
    Co do samej firmy, bardzo ją lubię i są produkty które uwielbiam jak maseczki, czy pasta właśnie :) Ale bubla też miałam też do włosów, ale odżywkę. Ta sama seria chyba nawet, bo też takie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jakieś opakowanie odżywki od Ziaji i ciekae jak się sprawdzi u mnie bo jeszcze jej nie próbowałam :)

      Usuń
  12. Miałam inny produkt do włosów z Ziaji i pamiętam, że również nie byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj ja na szczęście nie borykam się z problemem łupieżu, ale wiem że HEALING pomaga :)
    Co do pazurków- nie jestem w stanie nic doradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama niedawno pisałam o bublu z Ziaji :(.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też ten szampon niestety nie porwał - nic nie robi, totalne nic :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Ziaji nie używam szamponów, ale na łupież mogę polecić head&shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego szamponu, ale z tego co czytam to chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety buble się zdarzają, no ale... nie jest źle, ziaja daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z Ziaja stosowałam figowy szampon, z którego byłam zadowolona, dopóki nie pojawił się łupież....jakiś czas temu zamieściłam o nim recenzję na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie ziajka często się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chciałam przedłużać paznokcie żelem . kupiłam nawet dwa ale okazało się, że lampa led ich nie utwardza. Następnie kupiłam hard semilac i wszystko jest ok. bałam się, że nie będę umiała ich przedłużać ale jak się poświęci na to trochę czasu i dobrze przyłoży szablon to wychodzi super. już trzeci raz przedłużyłam i za każdym jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz dałaś mi zagadkę jaka ja mam lampe.... swoją drogą dziwne, że lampa led nie utwardza żeli :(
      Własnie ktoś już mi pisał tutaj o tym hardzie i mówił, że jest mało wydajny :( Na pewno poczytam o nim więcej ! Oj trening czyni mistrza ! Trzeba mieć dużo czasu i pazurków do ćwiczeń :P

      Usuń
  22. Osobiście próbowałam przedłużać hybrydą i tak średnio mi to wychodziło, ale! nie zamierzam się poddawać :) Polecać zajrzeć do kosmetycznej hedonistki i hola paola (linki wrzucam niżej :))

    http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/05/przeduzanie-paznokci-lakierem.html
    http://hola-paola.blogspot.com/2015/05/semilac-hard-milk-instrukcja-krok-po.html?showComment=1441634576900#c4275912148325733295

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo dziękuje Ci ślicznie za te linki ! Już się biorę za lekturę :))
      Oj tak nie ma co rezygnować ! Trening czyni mistrza :))

      Usuń
  23. Jeśli szampon nie zrobił Ci krzywdy to dobrze. Gorzej by było jakby po nim łupież się wzmocnił.


    OdpowiedzUsuń
  24. Ziaję bardzo lubię, jednak żadnego z szamponów nie miałam okazji używać. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :****

    OdpowiedzUsuń
  25. Na hybrydach nie znam się nic a nic więc nie pomogę. A co do szamponu często mam łupież kosmetyczny spowodowany złym kosmetykiem, ale zwykle właśnie pomaga mi szybka zmiana szamponu na jakiś inny byle z łagodnym składem. Szkoda, że tutaj to nie zadziałało mimo, że szampon był teoretycznie nawet przeciwłupieżowy. :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Ziaji szamponów nie miałam jeszcze. Ale stosowałam odżywkę z tej serii tyle, że do włosów farbowanych i spisywała się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń