6 sie 2015

Zdejmowanie hybryd a.t.a professional :)


Wczoraj pokazywałam Wam mani, który stworzyłam przy użyciu hybryd marki a.t.a professional. Tak jak się spodziewałam mało kto spotkał się z tą marką, na polskim rynku cały czas króluje Semilac ! Wiele z Was pytało się mnie jak te hybrydy się zdejmuje. Czy sprawiają mi jakiekolwiek trudności i czy trzeba je piłować. Jako, że akurat dzisiaj rano musiałam je już zdjąć tak, więc postanowiłam stworzyć dla Was ten post :) 

Jak widzicie używam do tego również acetonu tej samej marki. Niestety, ale na stronie już go nie znalazłam. Teraz firma najprawdopodobniej zastąpiła go oto tym produktem : KLIK KLIK KLIK 
Ten nowy ma troszeczkę inną buteleczkę i dodatkowo ma pachnieć owocami - mi tam kompletnie nie jest potrzebny ten dodatek ;) Cena za 150ml to 7 zł , niestety nie mam żadnego porównania, więc nie wiem czy jest to dużo. Produkt jest bardzo wydajny, ja używałam go już około 7 razy i mam 3/4 buteleczki :) 


Na początek tnę płatek kosmetyczny na 4 części, moczę go w acetonie i pazurki jak widzicie na zdjęciu zawijam w folię aluminiową. 
Trzymam tak wszystko około 10 minutek. Trzeba uważać, żeby nie zmoczyć na bardzo wacika, bo potem przy zawijaniu w folię zaczyna nam wyciekać aceton i przypadkowo możemy coś nim zalać. 
Środkowy paluszek bez folii, bo hybryda z niego odeszła mi sama ^^ Tak wiem, że to najgorsze co mogłam zrobić :P 
A po 10 minutach moje pazurki wyglądają tak ! 


Jak widzicie lakier odchodzi bardzo, bardzo dobrze :) Spora część lakieru zostaje już na waciku pod folią. Teraz wystarczy wziąć pazurki pod wodę, delikatnie oskrobać resztki lakieru, a tam gdzie nie chce mi zejść i trzyma się mocniej używam kopytka. Lakier jak widzicie traci na kolorze i robie się taki piaskowy i bardzo, bardzo delikatny :) O żadnym piłowaniu nie ma mowy ! Nie sprawia mi żadnych problemów przy odchodzeniu od paznokci. Czasami tylko gdzieniegdzie top zostaje na pazurkach, ale wystarczy delikatnie przetrzeć je polerką i już wszystko jest dobrze :) 


A Wy spotkałyście się z jakimiś hybrydami, które sprawiały opory przy schodzeniu? Ja jeszcze nie miałam z tym nigdy żadnego problemu ! 


17 komentarzy:

  1. zastanawiam się nad zakupem zestawu do hybryd już od dawna, ale właśnie najbardziej przeraża mnie zdejmowanie ich...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam różnych acetonów ;) wypróbuje i ten.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fajnie schodzi :) Muszę spróbować kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, nie powiem schodzą fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie jestem w temacie hybryd ale jeśli zdejmowanie jest dosyć proste to będę musiała coś pomyśleć nad własnym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedz mi jak oceniasz stan paznokci po hybrydzie? Zrobiłabym sobie ale się troszeczkę obawiam. :D

    Zapraszam do siebie, zaczynam prowadzić bloga i będzie mi cholernie miło, gdy będę miała to dla kogo robić. Obiecuję, że nie zawiodę.

    http://nammaniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cały sekret tkwi w ich zdejmowaniu, bo sama płytka pod hybrydą mi się nie niszczy, ba nawet wiele osób dzięki temu uratowało swoje pazurki przed łamaniem się ;) Trzeba tylko delikatnie zdejmować acetonem i nie zrywać ich samemu ! Ja tak raz zrobiłam, bo tak pięknie mi odchodziły i bardzo zniszczyłam paznokcie :(

      Usuń
  7. widać, że ten aceton świetnie sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoje hybrydy zdejmowałam ręcznie. Nawet dobrze zeszły bo już same zaczynały miejscami odchodzić, :P Ale koniecznie musze się zaopatrzyć w aceton a nigdzie stacjonarnie nie mogłam go zupełnie dostać :/ http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też tak raz zrobiłam i żałuje mega, bo jest to najgorsze co możemy zrobić naszym pazurkom :( Strasznie się osłabiają po tym paznokcie

      Usuń
  9. Nigdy nie miałam hybryd więc się właściwie nad tym nie zastanawiałam jak się je zdejmuje, ale fajnie było się przekonać. Myślałam, że to bardziej drastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ani trochę drastyczne chyba, że zdejmujemy je bez niczego :P Warto zrobić i samemu się przekonać jak to jest ! :)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze hybryd więc ich nie ściągałam, ale zastanawiam się nad nimi:)

    OdpowiedzUsuń