31 sie 2015

Podsumowanie sierpnia ! :)


Jejciu, sierpień zleciał tak szybko, że pewnie żadna z nas nie zauważyła kiedy na kalendarzu pojawiła się ta data... Niestety wiąże się to z końcem upałów, opalania, wieczornych eskapad i co najgorsze... krótkich ubrań ! Nie chce nawet jeszcze myśleć o jesieni ...  Koniec miesiąca zawsze wiązał się u mnie na blogu najpierw z kulturalnymi podsumowaniami, a potem z zakupami, wymiankami itp. Niestety jak wiecie przez ostatnie dwa miesiące miałam mały zastój i dopiero w sierpniu udało mi się wrócić dlatego też, postu jeszcze nie będzie, ale od września na pewno wrócą one do moich serii :) Mam nadzieję, że się cieszycie ? :) 
Dzisiaj ( jeszcze przed pracą ! ) przychodzę do Was z króciutkim podsumowaniem ostatniego miesiąca i mimo, że blog kosmetyczny to kosmetyków nie było prawie wcale... 


Po pierwsze była zapowiedź, a testy wciąż trwają ! Myślę, że post o kosmetykach pojawi się u mnie w połowie września :) Jak na razie oba produkty sprawdzają się u mnie bardzo dobrze 

Pojawił się również post o nowej gazetce od Rossmana, gdzie przedstawiałam Wam kilka nowości :) 


Po raz pierwszy na blogu było co nieco o hybrydach :) Tutaj prezentuje Wam markę na której ja pracuję i piękny neonowy, letni kolorek ! 

Jako, że po poście numerek 3 pytałyście jak hybrydki u mnie schodzą tak, wiec pojawiło się ich zdejmowanie ! Możecie przekonać się jak łatwo to zrobić :) 

A tutaj mamy post, gdzie w roli głównej ozdoby ze sklepu LadyQueen ! Biel, a na bieli przeurocze piórka :) Tak mi się one spodobały, że jak najszybciej powtórzyłam to na hybrydzie, żeby zdobienie było ze mną jak najdłużej ! 

Tutaj tylko pokazałam Wam cóż dostałam , co to było dokładnie dowiedziałyście się w postach dalej ! 

Jak juz mówiłam znów piórka i znów biel ! Tym razem na hybrydzie kupionej z Aliexpress :) 

Co było pierwszą rzeczą w mojej paczuszce od Dresslink ? A no bluzka ! A jak się prezentuje na mnie ? O tym w poście :) 

Tutaj kolejna rzecz z paczuchy. Tym razem narzutka, która z tego co widzę urzekła nie tylko mnie :) 

W tym poście zdecydowanie się chwalę i dziękuje ! Udało mi się zdobyć kupon na 50 zł do BlinkShop, więc możecie zobaczyć jakie cuda dzięki temu udało mi się zdobyć !   Ja cały czas się nimi zachwycam :D 


Pora na ostatnią, trzecią rzecz z paczuszki, czyli perełkę ! Ja jak już mówiłam jestem w nim ZAKOCHANA ! 

Tutaj prezentuje Wam perfumy od marki Nicole, które dostałam w ramach testów :) Jak się u mnie sprawdziły? O tym w poście ! 

I na sam koniec moja perełka, czyli wczorajszy post o kalendarzu z Biedronki ! Ja jestem w nim zakochana ! A Wy lećcie, bo może jeszcze gdzieś jest :) Nawet nie wiecie jak bardzo się ciesze, że niektóre z Was kupiły go dzięki tej notce :) SUPER ! :) 


Tak, więc w sierpni udało mi się do Was napisać aż 13 razy ( ten jest 14) :))  Ciesze się, że udało mi się wrócić i mimo tak pięknej pogody za oknem i wyjazdów byłam  tak często (jak na mnie^^) Mam nadzieję, że wrzesień będzie jeszcze obfitszy, bo niestety od października ruszamy z uczelnią :( 
A u Was jak minął ostatni miesiąc? Mam nadzieję, że pozytywnie ! 
Od września ruszam z kulturalnym podsumowaniem i zakupowym ! 
Buziaki ! 

19 komentarzy:

  1. Też chcę taki kalendarz! Tylko do Biedronki na razie mam za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę taki kalendarz! Tylko do Biedronki na razie mam za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę, że lato się kończy. Kocham jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się, że kilka postów przegapiłam ;) Fajnie, że udało Ci się wrócić z taką regularnością!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie miesiąca,,w pigułce,, :))
    Paznokietki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie miesiąca,,w pigułce,, :))
    Paznokietki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chcę nawet myśleć o jesieni. chociaż cieszą mnie przyszłe jesienne zakupki hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że owocny był miesiąc ;) Ten kalendarz byłby megapiękny, gdyby zaczynał się od stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Vitapil wg mnie to jeden z tych lepszych suplementów, zawsze gdy mam jakiś wybór, a włosy mi lecą na potęgę to do niego wracam :), niezmiennie od kilku lat

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie :)) Vitapil jest niesamowity - ma w sobie moc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wciąż nie mogę odżałować tego kalendarza, byłam dzisiaj we wszystkich Biedronkach w mieście i lipa... ;d
    U mnie sierpień był bardzo pozytywnym miesiącem a wrzesień chyba będzie jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na powrót serii. :D Wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sierpień minął nie wiadomo kiedy :) teraz czekam na październik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super podsumowanie :) oby wrzesień był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń