7 sie 2015

Pierwsze zdobienie przy użyciu ozdób od LADY QUEEN :)

Kochane, kilka postów temu pokazywałam Wam moją paczuchę ze współpracy ze sklepem Lady Queen . Jak wiecie zamówiłam sobie wielki pliczek naklejek wodnych  oraz karuzelę z diamencikowymi ćwiekami :) Na oba produkty czekałam prawie dwa miesiące. Niestety paczki ze wschodu czasami aż tyle do nas idą :( Zostaje nam tylko uzbroić się w cierpliwość i spokojnie czekać aż listonosz zapuka do naszych drzwi ! :) A jaki mani stworzyłam przy użyciu tych dwóch produktów? Oto on !



U mnie podczas lata albo neony, albo zwykłą prosta biel, która nie dość, że świetnie do wszystkiego pasuje to idealnie współgra z opaloną skórą. Jako, że jak wiecie neoniki miałam ostatnio, a naklejki są kolorowe to postawiłam na klasykę ! 
Pazurki pomalowałam moją ulubiona bielą od Lovely, która kosztuje zaledwie 8 zł, a po 2-3 warstwach krycie jest idealne ! Na to diamenciki i fioletowe piórka. Całość oczywiście przykryta topem tak, aby wszystko lepiej zabezpieczyć :) 


Oczywiście przy takim wyborze naklejek musiałam sporo się zastanowić po które sięgnę jako pierwsze ! Jak widzicie wygrał fiolet i jak dla mnie jest idealny. 
Naklejki wodne nie sprawiły mi większego problemu ( jedna niestety tylko nie przetrwałą, oczywiście pierwsza!). Potem było już tylko lepiej ;) Wycinamy wzór, który chcemy użyć, musimy pamiętać, żeby zdjąć folijkę, która zabezpiecza. Moczymy na chwilkę w wodzie i delikatnie go ściągamy. Musimy uważać, żeby nic nam się nie naderwało, bo naklejka jest naprawdę delikatna. I oczywiście na sam koniec przyklejamy na pazurek ! 


Jeśli chodzi o ćwieki to jak widzicie zdecydowałam się na zwykłe, proste łezki. Cały czas kuszą mnie te kokardki, ale stwierdziłam, że przy tym mani postawię na coś prostego. Następnym razem zdecydowanie sięgnę po nie !  Niestety, ale zdjęcia nie oddają całego uroku tych malutkich kryształków. Mnie samą bardzo pozytywnie one zaskoczyły ! Przepięknie mienią się na słońcu. Zresztą ja to chyba nie mam ćwieków, których bym nie kochała :P Są tak proste w aplikacji, praktycznie nie wymagają od nas żadnej pracy, a tak wiele zmieniają w naszym mani :)
 
Tak jak już Wam mówiłam naklejki znajdziemy o TUTAJ  , a ich cena to 4,23$. Za taki pliczek i tyle wzorów myślę, że nie jest to dużo :)

 A karuzelę znajdziecie o TUTAJ i jest troszeczkę droższa od naklejek, bo kosztuje 4,75 $

Ja od sklepu LADY QUEEN dostałam specjalną zniżkę dla moich czytelników i przy użyciu tego właśnie kodu macie 15 % taniej ! :) 
HHLC15

38 komentarzy:

  1. Wyglądają interesująco choć od dawna nie maluje paznokci w zbyt fantazyjnych sposób. . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda,sama takie chciałabym mieć. :)
    Zapraszam do mnie,będzie mi bardzo miło jeśli poklikasz w linki w postach. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci to wyszło :) Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko prosto i szybko do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na białym fajnie się prezentują te dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, te piórka wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani śliczne, ja rzadko używam bieli, mam raptem jeden lakier w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeden, ale często się kończy i sięgam po ten sam :P

      Usuń
  8. Też mam takie piórka i super można je połączyć również z innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie zdobienia, a naklejki zamawiam na allegro za całą złotóweczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się prezentują :) Sama od dawna mam ochotę na takie piórkowe naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te piórkowe naklejki :) też mam takie< tyle< że z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Naklejki sa super!!! No i jakby nie było karuzela też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie to wygląda, mani jest delikatny ale bardzo szykowny- jak zamawiałam swoje wodne naklejki też chciałam skusić się na piórka, jednak jakoś mi umknęły i zostałam z samymi kwiatkami :P

    PS. Blogosfera bawi i uczy, przynajmniej dziewczyny, które znają glinki lepiej miały ubaw z Fantomasa xD Dziękuję, że do mnie zajrzałaś, oczywiście jesteś u mnie baaaardzo mile widziana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kwiatuszki już mam, a w piórkach ostatnio się zakochałam, więc sięgnęłam teraz po nie :)

      Dziękuje za odwiedziny i również zapraszam ponownie ! :))

      Usuń
  14. Bardzo ładnie się prezentują te piórka na białym lakierze, jeszcze bardziej je teraz chce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kolorowe piórka są piękne :) Uwielbiam takie dodatki na pazurkach :) http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. great post, nice weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piórka wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie to wygląda i narobiłaś mi mega ochoty na takie jasne pazurki, dawno jakoś nie miałam. A podobno białe teraz takie modne :D Piórka idealnie tam pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo podobne naklejki - piórka :) Biel świetnie współgra z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam obecnie piórko-manię, a te naklejki są prześliczne! Świetnie wkomponowałaś je na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ja lubie takie kolorki w lecie bo podkreslaja moja opaleniznę:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne, uwielbiam biel na paznokciach, jest ponadczasowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne paznokcie

    podoba mi się Twój blog. ;*
    zapraszam do siebie
    izaporemba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, delikatny i elegancji manicure <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://pomadkanude.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piórka bardzo mi się podobają, na bieli rzeczywiście naklejki najpiękniej się prezentują :]

    OdpowiedzUsuń