16 sie 2015

Pierwsza rzecz od Dresslink ! :)

Kochane tak jak obiecałam pokazuję Wam dzisiaj moją pierwszą rzecz zamówioną na stronie sklepu Dresslink ! Przed nami jeszcze dwie zagadki, które pokażę Wam już w przyszłym tygodniu :) Jak wiecie na swoje zamówienie czekałam troszeczkę ponad dwa tygodnie.  W ostatnim poście pokazałam Wam tylko paczuszkę i pytałam się czy wiecie co może się kryć w tych pakunkach ;) Jednej z Was udało się zgadnąć cóż to jest, więc właśnie tą bluzeczkę pokazuję Wam jako pierwszą ! Minimalnia od razu wiedziała, że skusiłam się na koszulkę z napisem " Dont`t worry be yonce " :)  !

 A bluzeczka prezentuje się tak ! 

Ja uwielbiam luźniejsze bluzki dlatego też zamawiając ją skusiłam się na rozmiar XL :) Myślałam i tak, że przyjdzie trochę mniejsza , w końcu chyba każda z nas wie jak to jest z Chińskimi rzeczami, ale jednak troszeczkę się pomyliłam :)  Nie mniej jednak rozmiar kompletnie mi nie przeszkadza, bo na lato i na siłownie jest według mnie idealna ! Bluzeczka jest bawełniana z dobrej jakości nadrukiem. Myślę, że nie powinien od schodzić podczas prania. Kołnierzyk jest dodatkowo wykończony, a obszycia są bardzo dobre i nic się nam nie pruje :) Jak widzicie jest wycięta pod ramionami, dlatego też specjalnie pokazałam ją z boku, ale ja takie bluzki własnie lubię najbardziej !! :P Do krótkich szortów jest wręcz idealna ! Do tego duży plus za długość, ja mam ponad 170 cm i sporo rzeczy jest na mnie od nich za krótkich :) 
Do koszyka dodałam ją jako ostatnią bo musiałam coś dobrać do 4 $, a że jest mega tania to od razu ją wrzuciłam :)
Bluzeczkę dostaniecie o TUTAJ , a jej cena to zaledwie 3,84 $ , ja dostałam ją w promocji za 2,61 $ ! :) Jak dla mnie za taki produkt to praktycznie nic :) 

Jak Wam się podoba? Nosiłybyście czy kompletnie nie jest to Wasz styl ? 

28 komentarzy:

  1. Też ją zamówiłam dla przyjaciółki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, ale mogłaby być mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i moim zdaniem rozmiar super :)tak jak napisałaś, na siłownię idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluzka, podoba mi się ! ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka nie wiem czemu pewnie słusznie kojarzy mi się z Beyonce :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie to bluzeczka jest nawet spoko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię bluzeczek z takim głębokim wycięciem pod pachami.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja akurat aż tak mocno luźnych nie lubię, ale na Tobie fajnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie niedawno dotarła także pierwsza paczuszka i byłam naprawdę mile zaskoczona :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio lubię luźniejsze bluzki, w sumie już od jakiegoś czasu :D
    Ładnie na Tobie ta leży, ale nie do końca jest to mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie w niej wyglądasz! uwielbiam bluzki oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie jest okej, ale jednak wydaje mi się trochę za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej noo całkiem przyjemnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię takiego kroju, ale dobrze, ze ty jesteś zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na mnie wszystko jest za duże, zatem planowo kupuję jednak mniejsze, ale na kimś taki styl bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta koszulka pod każdym względem. I tego, że jest taka luźna i tego wycięta pod pachną, na lato takie są najlepsze :) No i napis <3 najważniejszy i absolutnie genialny. Faaaajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszulka , mnie te wycięcia trochę drażnią, ale na kimś bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna koszulka :D Uwielbiam takie bluzeczki z napisami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulki białe z czarnymi napisami są zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna jest ta koszulka :) Tak z chińskimi sklepami to jest zawsze masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi niekoniecznie się podoba, ale fajnie, że trafiła się taka w dobrym rozmiarze :]

    OdpowiedzUsuń