13 sie 2015

Paczka od Dresslink !

Dziewczyny wreszcie dotarła do mnie moja długo wyczekiwana paczuszka od sklepu Dresslink :) Widziałam, że wiele z Was podjęło się tej współpracy i mam nadzieję, że jesteście z niej tak samo zadowolone jak ja ! Ja swoją paczuchę zamówiłam dokładnie 28 lipca, więc czekałam na nią troszeczkę ponad dwa tygodnie. Jak dla mnie i tak jest to szybko, bo z innych stron czasami idą mi przesyłki ponad miesiąc. Do tego miałam numer nadania, który działał, więc cały czas mogłam sprawdzać gdzie jest. Jak już we wtorek zobaczyłam ją w Warszawie to myślałam, że nie wytrzymam tych ostatnich dwóch dni :P Dzisiaj tylko pokażę Wam tak z grubsza cóż tam mam, a dokładniej recenzji spodziewajcie się niebawem ! 

Może któraś z Was zgadnie co zamówiłam !? :)






23 komentarze:

  1. Zgadywać nie będę, ale widzę fajny, czarny napis. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja paczka 11 sierpnia pojawiła się w Warszawie, ale do mnie jeszcze nie dotarła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, co za z grubsza! Ja liczyłam na całość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby koszulka "Don't worry be yonce?" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to żeś pokazała xd nic nie widać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś smaczka i się w tym nie pokazałaś, osz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. CZEKAM na pełny unboxing paczuszki ! ;> Biały prostokąt z czarnymi napisami aż prosi o otwarcie ;D Czyżby jakaś fajna koszulka? ;>
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://pomadkanude.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co tam zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę dużo dobroci ;) Szybko pokazuj co to, zanim umrzemy z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa co wybrałaś :). Ja sama czekam na swoją paczkę :). Btw. Musimy się w końcu umówić na kawę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem ciekawa co Ty zamówiłaś !! Oj tak , musimy koniecznie ! :))

      Usuń
  11. niewiele zdradziłaś. czekam na bliższą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie trzymaj nas w nie pewności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. N moje oko to sukienka to ostatnie w kwiatki, biała koszulka z napisem, a to pierwsze to nie wiem :D ze strojem kąpielowym mi się kojarzy haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Osz Ty, a ja liczyłam, że pokażesz całość :)

    OdpowiedzUsuń