25 sie 2015

Ostatnie cudo od Dresslink !

Pokazałam już Wam dwie rzeczy z mojej paczuszki od sklepu Dresslink, dzisiaj przyszła pora na rzecz ostatnią, jak dla mnie wisienkę na torcie ! Jestem tak zachwycona, że lepiej nie mówić ;) na koniec zostawiłam, według mnie- najlepsze :) Już nie muszę ukrywać cóż to jest, bo zobaczyłyście po zdjęciach. Mowa oczywiście o tym pięknym biustonoszu, który urzekł mnie już na stronie, a po otworzeniu paczuszki zrobił to jeszcze bardziej ! Od dawna marzyłam o "miękkiej" bieliźnie, ale jak wiecie w naszych sieciówkach jest ona dość droga tak, więc jak tylko zobaczyłam go na stronie to wiedziałam, że od razu poleci do mojego koszyczka ! 


Pierwsze co mnie zachwyciło to jakość ! Bałam się, że przyjdzie mi jakaś szmatka do podłogi jak to czasami zdarza się zamawiając przez internet, a  otrzymałam produkt bardzo dobrej jakość ! 
Jak widzicie przód jest cały koronkowy, podszyty czarną podszewką. Na dole również mamy delikatną koronkę, która pięknie się prezentuje za skórze. Z tyłu wiązany na kokardkę ! Dzięki temu świetnie sprawdza się w wyciętych z tyłu bluzkach, bo nie widać, że to biustonosz  :) Do tego ramiączka są regulowane za co daje również ogromny plus ! Bez tego pewnie były by za duże i biustonosz źle by się układał :) 
Jest mega, mega wygodny ! O wiele lepszy od tych wszystkich twardych biustonoszy. Ja mogłabym chodzić w nim cały czas, ale niestety raczej zakładam bo tylko do luźniejszych bluzek, bo nie posiadam miseczki D :P Bałam się, że kompletnie spłaszczy mnie z przodu, ale o dziwo tak nie jest ! Myślałam, że takie biustonosze nie są dla mnie, ale ciesze się, że tak pozytywnie się zaskoczyłam. Ach i co najważniejsze jest bardzo delikatny i nie gryzie skóry ! Nic tylko nosić ! 


Biustonosz na stronie sklepu i na modelce zobaczycie o TUTAJ :) Jego obecna cena to 4,60$ i za tyle również go kupiłam, więc myślę, że nie jest to dużo ! 
Wam podobają się takie biustonosze? Myślę, że więcej jest ich przeciwniczek niż zwolenników ! Ach i jest idealny do spania podczas upałów ! 

21 komentarzy:

  1. Podobają mi się, ale sama nie wiem czy bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest :) ale raczej nie dla mnie bo stawiam na sportowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadłam :DDD Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio oglądałam coś podobnego w Intimmisimi i na przecenie był za 55 zł a jakościowo to wcale nie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje za uwagę ! Link mam nadzieję , że już działa, wkradł mi się w niego widocznie jakiś błąd :(

      Właśnie ja 60 zł za taki staniczek bym nie dała, bo wiem, że będę nosiła go bardzo, bardzo rzadko :(

      Usuń
  5. Śliczny jest, ale przy moim dużym biuście unikam takich modeli.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudo <3 też bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się te biustonosze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwię Ci się ze jesteś nim zachwycona :) jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczny, ale moje jajka sadzone by się w nim zgubiły :D

    OdpowiedzUsuń